گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته رکوردشکنی قیمت ورق گرم در بازار جهانی

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، از معاملات مقاطع فولادی با افزایش قیمت حکایت دارد. در این میان، ورق گرم با افزایش 33 در صدی قیمت ظرف مدت 24 ساعت، رکورددار رشد نرخ در معاملات شد.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 13 مارس

در معاملات روز دو‌شنبه 13 مارس 2023، (بیست و دوم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۸۰ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۲۷۲ یوآن به فروش رفت که افزایش ۱٫۹ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با افت ۱۸۶ یوآنی و کاهش ۱٫۱ درصدی، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۴۸۸ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های یک هزار و ۲۳ یوآن کاهش داشت و رقم ۳ هزار و ۲۸۹ یوآن را نشان می‌دهد که افت ۲۳٫۷ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۸۱ یوآنی و ۱٫۶ درصد رشد، با نرخ ۴ هزار و ۹۴۵ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته رکوردشکنی قیمت ورق گرم در بازار جهانی عینک فولادی قیمت جهانی فولاد

ریز معاملات روز سه‌شنبه 14 مارس

در معاملات روز سه‌شنبه 14 مارس 2023، ( بیست و سوم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۱۹ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۲۹۱ یوآن به فروش رفت که افزایش ۰٫۴ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۲۷ یوآنی و افزایش ۰٫۱ درصدی، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۵۱۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های یک هزار و ۱۰۹ یوآن افزایش داشت و رقم ۴ هزار و ۳۹۸ یوآن را نشان می‌دهد که افزایش ۳۳٫۱ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۲ یوآنی و ۰٫۰۴ درصد رشد، با نرخ ۴ هزار و ۹۴۷ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 15 مارس

در معاملات روز چهار‌شنبه 15 مارس 2023، ( بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۷ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۲۸۴ یوآن به فروش رفت که افت ۰٫۱ درصدی را نشان می دهد

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۱۲۳ یوآنی و افزایش ۰٫۷ درصدی، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۶۳۸ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۷۱۶ یوآن کاهش داشت و رقم ۳ هزار و ۶۸۲ یوآن را نشان می‌دهد که افت ۱۶٫۲ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۳۷ یوآنی و ۰٫۷ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۹۱۰ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته رکوردشکنی قیمت ورق گرم در بازار جهانی عینک فولادی قیمت جهانی فولاد

 ریز معاملات روز پنجشنبه 16 مارس

در معاملات روز پنجشنبه 16 مارس 2023، ( بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۹۹ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۵۸ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۲٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با کاهش ۳۰۴ یوآنی و افت  ۱٫۹ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۳۳۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۱۱۰ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۵۷۲  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۲٫۹ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۱۷۰ یوآنی و ۳٫۴ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۷۴۰ یوآن معامله شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *