قیمت محصولات فولادی در بازار لندن/ ورق گرم آمریکا دوباره صعودی شد

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد: در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، ورق گرم امریکا پس از 4 روز ثبات، دوباره با افزایش قیمت همراه شد.
به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 1.5 دلاری، ( افت 0.2 درصدی)، با قیمت 746 دلار و 50 سنت به فروش رسید.
همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 743 دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش 4 دلاری، (افت 0.5 درصدی) را نشان می‌هد.
در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 1.5 دلاری، نسبت به روز قبل (افت 0.3 درصدی) با قیمت 449 دلار و 50 سنت به فروش رسید.
همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 459.5 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از افزایش 3 دلار و 50 سنتی (رشد 0.7 درصدی) حکایت دارد.
قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با افزایش 32 دلار و 61 سنتی(رشد 2.9 درصدی)، با قیمت یک هزار و 132 دلار و 61 سنت منعقد شد.
علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با افت 7 دلاری،( کاهش یک درصدی) با نرخ 664 دلار، به ازای هر تن معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *