با هدف جلوگیری از خروج ارز از کشور؛

تشکیل صندوق سرمایه گذاری خصوصی مشترک کلید خورد

موافقت نامه همکاری برای تاسیس و تشکیل صندوق سرمایه گذاری خصوصی میان ستاد توسعه زیست فناوری، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری امضا شد.

به گزارش فولادبان، موافقت نامه همکاری برای تاسیس و تشکیل صندوق سرمایه گذاری خصوصی میان مصطفی قانعی رئیس ستاد توسعه زیست فناوری، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی و علی وحدت مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی به امضا رسید.

در همین حال، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در این برنامه ضمن ابراز خرسندی از امضای این موافقت نامه در راستای حفظ و افزایش منافع مردم گفت: صنعت بیمه حمایت و استفاده از نوآوری در صنعت بیمه را برای شناسایی ایده ها و محصولات نوین و درنهایت ارائه خدمات ویژه بیمه ای به مردم آغاز کرده است.

وی، امضای این موافقت نامه را گامی نو در هدایت سرمایه گذاری های صنعت بیمه به سمت اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: پیرو تفاهم نامه ای که خرداد ماه با معاونت علمی و فناوری امضا کردیم، امروز یک گام اجرایی با امضای این موافقت نامه برای تاسیس صندوق مشترک با صندوق نوآوری ریاست جمهوری در راستای سرمایه گذاری در پوشش محصولات زیست فناوری و سلامت برداشته شد.

رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از پروژه ها از قبل آماده است، می توانیم به زودی وارد فاز عملیاتی شویم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

بهزادپور در بخش دیگری از سخنان خود از مردمی کردن صنعت بیمه خبر داد و گفت: با اجرای مصوبات این موافقت نامه می توانیم در سرمایه گذاری جهت رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه سلامت کشور اثر گذار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *