گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

ثبات قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از ثبات قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا بالای 56 دلار به ازای هر هاندردویت پس از موافقت خریداران با افزایش قیمت کارخانه‌ها حکایت دارد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی‌ خریداران کویل ورق گرم آمریکا با قیمت پایه اعلامی کارخانه‌های داخلی کشور موافقت کردند که قیمت این محصول در بازار غرب میانه آمریکا بالای 56 دلار به ازای هر هاندردویت ثابت ماند.

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت کویل ورق گرم، فوب کارخانه غرب میانه آمریکا 56.67 دلار به ازای هر هاندردویت ( یک هزار و 133.40 دلار به ازای هر تن) محاسبه شد. این قیمت حاکی از رشد 1.03 و 12.91 درصدی نسبت به روز قبل و هفته گذشته است. این محصول در این مدت به ترتیب با قیمت 56.09 و 50.19 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

شاخص‌های به دست آمده از معاملات و پیشنهادات برای این محصول در بازه 55 تا 57.5 دلار به ازای هر هاندردویت گزارش شدند.

شنیده شده در بازار

در عین حال، با وجود افزایش موفقیت‌آمیز قیمت، تجارت در بازار اسپات رشد یافت، زیرا برخی خریداران از فاز جدید افزایش قیمت کارخانه‌ها وحشت دارند و برخلاف میل خود، با قیمت‌های پیشنهادی جدید موافقت می‌کنند.

زمان آماده‌سازی محصول تا ماه می افزایش یافته است، میزان ذخیره نیز محدود است و در طی ماه‌های فصل بهار تقاضای نورد گرم ثابت خواهند ماند.

نقل قول روز

با این حال، یک توزیع‌کننده در بازار بیان کرد: برخی مردم در بازار اسپات فعالیت دارند، زیرا در سال گذشته معامله‌ای انجام ندادند و اکنون تقاضا بالاست و آن‌ها به فولاد نیاز دارند، بنابراین حاضر به خرید محصول با این قیمت‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *