جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ اصلاحات بازار سرمایه تا پایان سال ادامه دارد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در دو هفته پایانی سال، بازار سرمایه روند بهتری را تجربه می‌کند، در واقع، پس از اصلاح بیشتر زمانی و کمتر قیمتی شاهد رشد پایدار بورس خواهیم بود.

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان در تحلیل هفتگی بازار سرمایه اظهارداشت: با توجه به روند بازار، بورس در چند ماه اخیر رشد قابل ‌توجهی را به ثبت رساند، در این راستا، این رشد هرچند نسبت به دو سال اخیر رشد شارپی نبود اما توانست در مدت زمان کوتاهی رشد خوبی را تجربه کند. البته باید توجه داشت که در هفته گذشته و هفته جاری اصلاحات زیادی برای نمادهای مثبت اتفاق افتاد.

وی گفت: همچنین از روز سه‌شنبه معاملات خرد به صورت متعادل‌تری پیش رفت. بر همین اساس، به نظر می‌رسد هفته آینده بازار سرمایه به روند اصلاحی خود ادامه دهد که البته اصلاح عمیقی نخواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه احتمالاً بازار تا پایان سال روند اصلاحی خواهد داشت، اظهار کرد: در دو هفته پایانی سال، بازار سرمایه روند بهتری را تجربه خواهد کرد، در واقع، پس از اصلاح بیشتر زمانی و کمتر قیمتی شاهد رشد پایدار بورس خواهیم بود.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا و ارزش معاملات در هفته آتی می‌توان گفت با توجه به اینکه در هفته جاری ارزش معاملات به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسید، به ‌نظر می‌رسد در زمان اصلاح، به کمتر از 10 هزار میلیارد تومان برسد. در این راستا، هرچقدر ارزش معاملات کاهش یابد، نمادهای بیشتری مثبت خواهند شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors