جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 08 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صعودی شدن قیمت ورق گالوانیزه گرم و سرد در بازار اروپا+دلایل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از صعودی شدن قیمت ورق سرد و ورق گالوانیزه گرم در بازار اروپا حکایت دارد. یمت کویل گالوانیزه و نورد سرد در بازار اروپا در 10 روز اخیر اندکی افزایش یافته است. در همین حال، باوجود افزایش قیمت‌ها و افزایش اندک معاملات، معامله های خوبی از سوی کارخانه ها درحال انجام است به طوری که تولیدکنندگان در شمال اروپا، پیشنهادات قبمتی خود برای تحویل در ماه می ورق سرد را در بازه 900 تا 930 یورو (957 تا 979 دلار) در هر تن EXW و برای ورق گرم گالوانیزه 920 تا ۹۴۰ در هر تن EXW اعلام کردند اما به گفته منابع، قیمت‌ها همچنان بالاتر از  این سطح معاملات هستند.

ه گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت کویل گالوانیزه و نورد سرد در بازار اروپا در 10 روز اخیر اندکی افزایش یافته است.

در همین حال، باوجود افزایش قیمت‌ها و افزایش اندک معاملات، معامله های خوبی از سوی کارخانه ها درحال انجام است به طوری که تولیدکنندگان در شمال اروپا، پیشنهادات قبمتی خود برای تحویل در ماه می ورق سرد را در بازه 900 تا 930 یورو (957 تا 979 دلار) در هر تن EXW و برای ورق گرم گالوانیزه 920 تا ۹۴۰ در هر تن EXW اعلام کردند اما به گفته منابع، قیمت‌ها همچنان بالاتر از  این سطح معاملات هستند.

همچنی قیمت پیشنهادی ورق گالوانیزه گرم ایتالیا به آلمان 940 یورو به ازای هر تن بود.

با این حال، در 10 روز اخیر فعالیت تجاری در بازار اوپای شمالی و جنوبی همچنان خاموش بود، زیرا خریداران هنوز ذخیره سازی خود را آغاز نکرده‌اند.

ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت ورق گرم گالوانیزه داخلی exw شمال اروپا در بازه 880 تا 910 یورو  به ازای هر تن بود که این بازه قیمت نسبت به  هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه بوده است. این محصول در  هفته گذشته 900 یورو  به ازای هر تن معامله می شد.

همچنین قیمت ورق سرد داخلی  exw شمال اروپا در بازه 880 تا 900 یورو  به ازای هر تن گزارش شد که این بازه قیمتی نسبت به  هفته گذشته، 10 یورو افزایش نشان می دهد.  قیمت این محصول در  هفته گذشته 880 تا 890 یورو به ازای هر تن معامله می شد.

در این مدت هر دو ارزیابی منعکس کننده پایین بودن قیمت پیشنهادی و معاملات کم  بوده اند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors