جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 08 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ایجاد و ساماندهی بازار خرید و فروش آنلاین فلزات گرانبها

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف‌کننده اصلی‌ترین هدفی است که نماد اعتماد الکترونیکی آن را دنبال می‌کند، گفت: سال آینده بازار برخط خرید و فروش فلزات گرانبها را ایجاد و ساماندهی خواهیم کرد.

به گزارش فولادبان، امین کلاهدوزان در نشست خبری همکاری مشترک مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در زمینه ساماندهی و نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی اظهارداشت: این جلسه برای اعلام و گزارش دهی به مردم درباره دستاوردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و پلیس نظارت بر اماکن است. رویکرد اصلی مرکز توسعه تجارت حمایت از حقوق مصرف کننده به عنوان اصلی‌ترین هدف اینماد است.

وی گفت: کاهش چشمگیر شکایت از کسب و کارهای دارای اینماد، از مهم ترین تاثیرات اینماد است. هدف ما این است که اینماد در کل کسب وکارهای فضای مجازی گسترده شود و از این مکانیزم در همه کسب و کارها استفاده کنیم.

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) خاطرنشان‌کرد: تسهیل فرایندها از دیدگاه کسب و کارها از دیگر فعالیت‌های مرکز تتا است به طوری که کاهش زمان استعلام از ۴۵ روز به یک هفته از این دست تسهیل‌گری‌ها است.

به گفته کلاهدوزان، تسهیل در تعامل کسب و کارها با نهادهای نظارتی باعث شده یک کسب و کار با ۲۰ مجرای نظارتی در تعامل نباشد و دچار سردرگمی نشود، ضمن اینکه این کار با پنجره نظارتی تسهیل شده و ۳۰ نهاد در آن فعالیت می‌کنند.

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بیشتر بر خرده فروشی تمرکز داشتیم، تصریح کرذ: اکنون در برنامه پنج ساله خود در نظر داریم تا بازارهای دیگر مانند خرید و فروش فلزات گرانبها را هم ساماندهی کنیم.

وی اعلام کرد: سال آینده به‌طور قطع در زمینه خرید و فروش برخط فلزات گرانبها فعالیت خواهیم کرد.

محورهای کلی این نشست که با حضور سردار «علی نوروزی» رییس پلیس اماکن فراجا و «امین کلاهدوزان» سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) برگزار شد، شامل همکاری مشترک مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و پلیس اماکن فراجا در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی، سازوکار استعلام سیستمی صلاحیت فردی در فرایند اعطای اینماد و مزایای آن و تغییرات صورت گرفته در سیستمی‌سازی فرایند استعلام صلاحیت فردی بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors