جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

واگذاری سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان

رئیس سازمان خصوصی سازی از واگذاری سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

به گزارش فولادبان، حسین قربان‌زاده گفت: هیات واگذاری مصوب کرد ۶.۲ درصد سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس و 5 درصد سهام دولت در فولاد مبارکه اصفهان در ماه جاری به صورت بلوکی در بورس به قیمت پایه مصوب عرضه شود.

در همین حال، حجت الاسلام حسین میرزایی، رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، مهرماه امسال از ارسال گزارش نهایی پارلمان از این تحقیق و تفحص به قوه قضائیه خبر داده است.

همچنین سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات صورت گرفته در این شرکت در قوه قضائیه پرداخته است.

وی با اشاره به آخرین خبرها از روند رسیدگی به پرونده تفحص از این شرکت در قوه قضائیه، گفته است: این تفحص یکی از جامع ترین طرح‌های تحقیق و تفحص‌هایی بود که در مجلس تصویب و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزوده است: مشاورینی که طی فعالیت گروه تحقیق و تفحص با ما همکاری داشتند و در تدوین گزارش نهایی نیز نقش قابل توجهی ایفا کردند، بعضاً از قضات برجسته دادگستری بودند.

لارگانی همچنین خاطرنشان کرده است: یک روز پس از آنکه در تاریخ ۱۱ مهر ماه گزارش نهایی هیات تفحص از شرکت فولاد مبارکه در صحن قرائت و برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع شد، رئیس قوه قضاییه با دستوری فوری این پرونده را به دادستان تهران محول کرد و از وی خواست تا با تشکیل تیمی قوی برای این پرونده رسیدگی به آن آغاز و در سریع ترین زمان ممکن نتیجه را اعلام کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors