جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

رشد ۱۱ درصدی تولید فولاد ایران در ۱۰ ماهه اول 1401/ جزئیات کامل تولید فولاد میانی، محصولات فولادی و آهن اسفنجی+ جدول

در 10 ماهه اول سال ۱۴۰۱، کل تولید فولاد کشور به 25 میلیون و 655 هزار تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 11 درصدی نشان می‌دهد.

به گزارش فولادبان، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار تولید فولاد کشور در ۱۰ ماهه سال جاری را منتشر کرد. براساس این آمار، تولید فولاد میانی کشور در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱، ۲۵ میلیون و ۶۵۵ هزار تن بود که رشد ۱۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

همچنین در ۱۰ ماهه سال جاری، تولید کل محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ درصدی و تولید آهن اسفنجی رشد ۷ درصدی داشته است.

وضعیت تولید محصولات فولادی

در ۱۰ ماهه امسال، در مجموع تولید محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرده است. مجموع تولید محصولات فولادی در  ۱۰ ماهه نخست امسال، ۱۸ میلیون و ۲۷۶ هزار تن به ثبت رسیده است.

علاوه بر این، در ۱۰ ماهه سال جاری، ۱۰ میلیون و ۶۹۷ هزار تن محصولات طویل و ۷ میلیون و ۵۷۹ هزار تن محصولات تخت در کشور تولید شده است. رشد تولید محصولات طویل ۱۴ درصد و رشد تولید محصولات تخت ۸ درصد ثبت شده است.

از طرفی، تولید میلگرد در ۱۰ ماهه سال جاری، ۸ میلیون و ۹۵۷ هزار تن بود که افزایش ۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. تولید تیرآهن نیز با افزایش یک درصدی به یک میلیون و 45 هزار تن رسیده است.

در این راستا، میزان تولید ورق گرم کشور در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، ۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تن بوده که افزایش ۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. میزان تولید ورق سرد ۲.۱ درصد کاهش و ورق پوششدار نیز ۶ درصد کاهش پیدا است.

وضعیت تولید آهن اسفنجی

طبق گزارش آماری انجمن فولاد، تولیدکنندگان آهن اسفنجی در ۱۰ ماهه سال جاری، ۲۷ میلیون و ۵۱۹ هزار تن از این محصول را تولید کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors