جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد قیمت قراضه نرخ بیلت روسی را بالا برد

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد نشان می‌دهد: در یک هفته اخیرقیمت بیلت روسیه افزایش یافت که این افزایش قیمت ناشی از رشد قیمت قراضه در بازار جهانی و قیمت محصولات نهایی بلند فولادی در برخی بازارها بود.

به گزارش خبرنگار فولادبان، در یک هفته اخیر قیمت بیلت روسیه افزایش یافت که این افزایش قیمت ناشی از رشد قیمت قراضه در بازار جهانی و قیمت محصولات نهایی بلند فولادی در برخی بازارها بود.

در این راستا، شاخص قیمت قراضه فولادی HMS 1,2 (80:20)، مبدا شمال اروپا، cfr ترکیه 418.62 دلار به ازای هر تن محاسبه شد که این نرخ حاکی از افزایش 9.21 دلاری به ازای هر تن نسبت به هفته گذشته است.

بازار واردات قراضه ترکیه بازاری کلیدی برای بررسی روند قیمت بیلت روسیه است، زیرا ترکیه یکی از بزرگترین واردکنندگان این دو محصول است.

علاوه بر این، قیمت‌ها در بازار میلگرد داخلی ترکیه نشانه‌هایی از پیشرفت در طول هفته گذشته نشان دادند که فروشندگان بیلت روسیه را ترغیب کرد.

در نتیجه، قیمت‌های پیشنهادی بیلت روسیه به ترکیه به 600 تا 605 دلار هب ازای هر تن cfr (معادل 570-575 دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه) افزایش یافت. این محصول در هفته گذشته با قیمت 595-600 دلار به ازای هر تن cfr معامله می‌شد.

به گفته منابع، کارخانه‌ها برای خرید عمده حاضر به ارائه تخفیف قیمت بودند، اما خرید با حجم قابل توجهی تاکنون گزارش نشده است.

آخرین معامله در هفته گذشته گزارش شده بود که یک محموله با حجم 3هزار تن و قیمت 595 تا 600 دلار به ازای هر تن cfr ترکیه (565-570 دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه) بود.

جدیدترین پیشنهادات قیمتی بیلت روسیه به آفریقای شمالی در محدوده 620-630 دلار به ازای هر تن cfr (570-580 دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه) شنیده شد. در آغاز هفته، این قیمت پیشنهادی 610 دلار به ازای هر تن گزارش شده بود، این درحالی است که خریداران منطقه به دلیل کاهش قیمت محصولات نهایی فولاد، حاضر به پرداخت این قیمت‌ها نبودند.

یک معامله اخیر از مصر در نیمه دوم هفته گذشته با قیمت 580 دلار به ازای هر تن cfr شنیده شده که معادل 530 دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه محاسبه می‌شود.

بر اساس ارزیابی فست‌مارکتز، شاخص قیمت بیلت فولادی، صادرات، فوب دریای سیاه، CIS در روز دوشنبه، 566 دلار به ازای هر تن محاسبه شد که حاکی افزایش 10 دلاری به ازای هر تن نسبت به روز جمعه 3 فوریه (14 بهمن ماه 1401) است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors