جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا 40 دلاری می‌شود؟+دلایل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد نشان می‌دهد: شاخص قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا به 40 دلار به ازای هر هاندردویت نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا در پی کاهش عرضه این محصول در بازار، به قیمت هدف کارخانه‌ها که 40 دلار به ازای هر هاندردویت بود، نزدیک شد.

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت کویل ورق گرم، فوب کارخانه غرب میانه آمریکا 39.69 دلار به ازای هر هاندردویت (793.80 دلار به ازای هر تن) محاسبه شد که این نرخ حاکی از افزایش 1.35 و 4.61 درصدی نسبت به روز و هفته قبل است. این محصول در این مدت به ترتیب با قیمت 39.16 و 37.94 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

البته شاخص‌های به دست آمده از معاملات و پیشنهادات قیمتی برای این محصول در بازه 38 تا 40 دلار به ازای هر هاندردویت گزارش شده است.

شنیده شده در بازار

به گفته فعالان بازار، کاهش عرضه و ذخایر، رشد قیمت را در پی دارد و به کارخانه‌ها کمک می‌کند قیمت پیشنهادی خود را افزایش دهند.

در همین حال، یک خریدار در بازار اظهار داشت که هنوز پیشنهادات قیمتی از غرب میانه برای محصولات کمتر از هدف کارخانه‌ها (40 دلار به ازای هر هاندردویت) ارائه می‌شود. برهمین اساس، شرکت «نوولیپتسک» آمریکا اعلام کرد کوره قوس الکتریکی خود در ایندیانا را در ابتدای ماه آوریل و برای حدود 30 روز خاموش خواهد کرد تا پلتفرم تیلت این واحد را عوض کند. هم اکنون این شرکت در حال ساخت ذخایر اسلب خود است و به فعالیت نورد گرم خود ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors