جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه امروز چه خبر؟

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فولادبان، در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز شنبه هشتم بهمن ماه ۱۴۰۱، ۳۷ ‌هزار و ۸۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲ درصد آن، یعنی یک‌هزار تن به فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۱ هزار و ۱۵۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱۰ درصدی را رقم زد.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه هشتم بهمن ماه

در معاملات روز شنبه هشتم بهمن ماه، از ۲ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۱۵۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۶۵۶ هزار و ۱۲۲ تن یعنی معادل ۲۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۷ ‌هزار و ۸۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲ درصد آن، یعنی یک‌هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۱ هزار و ۱۵۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱۰ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۲ هزار تن از  حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۸۶ هزار ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۴٫۲ درصدی قیمت این محصول دارد.

علاوه بر این، ۵ ‌هزار و ۹۱ تن میلگرد کلاف در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۸ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۰۸ هزار ۱۵۰ ریال برای میلگرد کلاف به ثبت رسید.

مشتریان تیرآهن هم امروز ۸۷ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۶ هزار و ۶۴۷ تن را با قیمت میانگین موزون ۲۱۰ هزار و ۷۲۳ ریال خریداری کردند.

در ادامه، تنها ۲۵ تن از ناودانی با قیمت ۲۰۷ هزار و ۳۳۹ ریال به فروش رسید که این قیمت ۰٫۸ درصد نسبت به قیمت پایه این محصول کاهش پیدا کرده بود.

در همین حال، ۱۸ درصد سنگ آهن دانه بندی یعنی ۱۱ هزار تن آن با قیمت پایانی ۱۳ هزار و ۹۸۰ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۱۰ درصدی قیمت پایه ان دارد.

در پایان، مشتریان ۱۹ درصد گندله سنگ آهن یعنی معادل ۲۶۵ هزار تن را با قیمت موزون ۳۷ هزار و ۶۷۰ ریال خریداری کردند

ریز معاملات روز یکشنبه نهم بهمن ماه

در معاملات روز یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۱،  قرار بود ۸۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت پایه ۲۹ هزار و ۴۳۰ ریال در تالار حراج باز بورس کالا عرضه شود که این محصول به دلیل نداشتن تقاضای لازم از تابلوی معاملات حذف شد.

با حذف شدن این محصول از معاملات امروز بورس کالا، تالار حراج باز دومین روز هفته را بدون محصولات فولادی به پایان رساند.

ریز معاملات روز دوشنبه دهم بهمن ماه

در معاملات روز دوشنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۱،  از ۴۶۲ هزار و ۷۶۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۴۳۴ هزار و ۳۴۰ تن یعنی معادل ۹۳٫۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۸۵ ‌هزار و ۷۲۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۲ درصد آن، یعنی ۷۹ ‌هزار و ۳۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۶۷ هزار و ۹۱۲ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۲٫۳ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۱۸ هزار تن از  حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۸۱ هزار و ۲۰۰ ریال به فروش رسید که نشان ثبات قیمت پایه این محصول دارد.

علاوه بر این، ۳۳۷ ‌هزار و ۴۰ تن ورق گرم HR در دسترس مشتریان قرار گرفت که تمام آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۶۹ هزار ۱۵۲ ریال برای ورق گرم HR به ثبت رسید.

ریز معاملات روز سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه

در معاملات روز سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه، از ۴۸ هزار و ۲۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۳۳ هزار و ۵۵۰ تن یعنی معادل ۶۹ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲ ‌هزار تن ورق قلع اندود در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲٫۵ درصد آن، یعنی  ۵۰ ‌تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۳۳ هزار ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشته است.

همچنین، ۹ هزار تن از  حجم عرضه شده ورق گالوانیزه G، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۴۰۹ هزار و ۶۹۷ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۱۳٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

علاوه بر این، ۱۰ ‌هزار و ۲۰۰ تن ورق گرم B در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۰۰ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۴۹ هزار ۳۹۹ ریال برای ورق گرم B به ثبت رسید که حاکی از رشد ۳۳٫۴ درصدی قیمت پایه آن است.

مشتریان ورق سرد B هم امروز ۱۰۰ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۱۴ هزار و ۳۰۰ تن را با قیمت میانگین موزون ۳۵۴ هزار و ۸۳۱ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه

در معاملات روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه، از ۱۸۵ هزار و ۲۱۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۵۹ هزار و ۴۹ تن یعنی معادل ۳۱٫۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۶۷ ‌هزار و ۴۴۱ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۵ درصد آن، یعنی ۴۲ ‌هزار و ۵۵۲ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۲ هزار و ۲۹۷ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱٫۵ درصدی را رقم زد.

همچنین، تمام ۱۴ هزار و ۶۵۲ تن حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۱۱ هزار و ۲۷۱ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۸٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

علاوه بر این، ۲ هزار و ۳۷۶ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۴۹ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۱۹۹ هزار ۲۱۰ ریال برای نبشی به ثبت رسید.

مشتریان ناودانی هم امروز ۸۹ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۶۶۹ تن را با قیمت میانگین موزون ۲۰۶ هزار و ۴۰۷ ریال خریداری کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors