جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش 50 درصدی واردات ورق گرم آمریکا

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از کاهش حدود 50 درصدی واردات ورق گرم آمریکا حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، خریداران ورق گرم آمریکا در دسامبر 2022 به دلیل قیمت نسبتا بالای محصول وارداتی، به خرید محصول داخلی این کشور تشویق شددند.

بررسی داده های اولیه اداره سرشماری آمریکا نشان می دهد: میزان واردات ورق گرم در ماه دسامبر 50 درصد کاهش یافت. برهمین اساس، ایالات متحده در این ماه 12 هزار و 222 تن کربن و آلیاژ ورق گرم وارد کرد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال مشابه 49.62 درصد کاهش نشان می دهد. این محصول در دسامبر سال ۲۰۲۱ بیش از 262 هزار و 467 تن وارد شده بود.

در این راستا، شاخص قیمت کویل ورق گرم  تحویل به فوب کارخانه میدوست آمریکا 34.61 دلار به ازای هر هاندریدویت (692.20 دلار به ازای هر تنک) در ماه دسامبر گزارش شد. این محصول در دسامبر 2021 با قیمت 82.16 دلار به ازای هر هاندریدویت معامله می شد.

در همین حال، برخی فعالان بازار گفتند: در بازار داخلی بدبینی وجود دارد اما ما همچنان شاهد تقاضا هستیم. تقاضا  ممکن است در سال آینده شاهد یک رکود خفیف یا بدون رکود باشد.

ارزیابی روزانه فست ‌مارکتز نسان می دهد: شاخص قیمت کویل گرم  وارداتی DDP هیستون در دسامبر 2022 ، 650دلار به ازای هر تنک (32.50 دلار به ازای هر هاندریدویت گزارش داد.

همچنین میزان کل واردات کربن و فولاد آلیاژی به آمریکا در سال گذشته میلادی به یک میلیون و 921 هزار و 980  تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 23.66 درصد کاهش نشان می دهد

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors