جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سکته زمستانی بازار سرمایه؛ 90 درصد بورس قرمز شد/ شاخص فلزات در حال از دست دادن کانال یک میلیون واحدی

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 9 بهمن 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز ارزش بازار بورس در پایان معاملات به حدود 6 هزار و 570 میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات خرد نیز 8 هزار و 37 میلیارد تومان را به ثبت رساند. بر همین اساس، امروز شاهد خروج یک هزار و 192 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از نمادهایی با ارزش بازار کمتر از 40 هزار میلیارد تومان و خروج 921 میلیارد تومان از نمادهای با ارزش بازار بیش از 40 هزار میلیارد تومان بودیم.

از سوی دیگر، تعداد نمادهای مثبت 53 (8 درصد) نماد و تعداد نمادهای منفی 613 ( 92 درصد) در پایان معاملات ثبت شد. همچنین حقوقی‌ها 2 هزار و 129 میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات دومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 57 هزار و 902 واحد افت داشت و به یک میلیون و 542 هزار و 181 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 19 هزار و 562 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 484 هزار و 638 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با کاهش 39 هزار و 771 واحدی، رقم یک میلیون و 71 هزار و 462 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«کگل»،«فملی»،«شستا»،«میدکو»،«تاپیکو»و«شپنا» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «وبیمه»،«فانا»،«فمراد»،«دکوثر»و«تکنو» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «خبهمن»،«غشاذر»،«فسرب»،«تپمپی»و«سغرب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors