گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه امروز چه خبر؟

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه 3 بهمن ماه ۱۴۰۱، ۹۳ ‌هزار و ۳۲۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۶۶ هزار و ۱۶۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۴٫۹ درصدی را رقم زد.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه یکم بهمن ماه

در معاملات روز شنبه یکم بهمن ماه از ۷۳۴ هزار و ۴۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۴۲۱ هزار و ۸۸ تن یعنی معادل ۵۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۱ ‌هزار و ۹۸۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۵ درصد آن، یعنی ۸ هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۷۱ هزار و ۳۰۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۵٫۱ درصدی را رقم زد.

همچنین، تمام ۶ هزار و۳۴۸ تن حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۲۲ هزار و ۲۹۲ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۱۵٫۱ درصدی قیمت این محصول دارد.

علاوه بر این، ۵ ‌هزار و ۳۸۰ تن میلگرد کلاف در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۱ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۱۲ هزار و۲۹۲ ریال برای میلگرد کلاف به ثبت رسید.

مشتریان ورق گالوانیزه خودرو هم امروز ۸۵ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۱۲ هزار تن را با با همان قیمت پایه یعنی ۳۵۹ هزار و ۲۹۶ ریال خریداری کردند.

در ادامه، ۳۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی با قیمت ۹ هزار و ۷۱۰ تن ه فروش رسید که این قیمت ۱۴٫۵ درصد نسبت به قیمت پایه این محصول کاهش پیدا کرده بود.

در همین حال، ۲۲ درصد کنسانتره سنگ آهن یعنی ۱۷۰ هزار تن آن با قیمت پایانی ۲۹ هزار و ۱۳۵ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۰٫۶ درصدی قیما پایه ان دارد.

در پایان،آهن اسفنجی و آهن اسفنجی بریکت به طور کامل معامله شدند و به ترتیب قیمت های پایانی ۱۱۵ هزار و ۳۶۴ ریال و ۱۱۳ هزار و ۷۰۸ ریال را به ثبت رساندند.

ریز معاملات روز دوشنبه 3 بهمن ماه

در معاملات روز دوشنبه 3 بهمن ماه ۱۴۰۱ از ۱۲۳ هزار و ۳۲۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۰۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۹۳ ‌هزار و ۳۲۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۶۶ هزار و ۱۶۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۴٫۹ درصدی را رقم زد.

همچنین، تمام ۳۰ هزار تن حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۸۰ هزار و ۱۰۷ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۷٫۶ درصدی قیمت این محصول دارد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 4 بهمن ماه

در معاملات روز سه‌شنبه 4 بهمن ماه ۱۴۰۱،  از ۳۴ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن یعنی معادل ۷۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۵۰۰ تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰ درصد آن، یعنی ۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۲۹ هزار و ۲۹۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری را رقم نزد.

همچنین، تمام ۶ هزار و ۵۰۰ تن حجم عرضه شده ورق سرد B، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۳۲۲ هزار و ۷۰۵ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۱۹٫۹ درصدی قیمت این محصول دارد.

علاوه بر این، ۲ ‌هزار تن ورق قلع اندود در دسترس مشتریان قرار گرفت که فقط ۷٫۵ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۴۳۳ هزار ریال برای این محصول به ثبت رسید.

مشتریان ورق گالوانیزه G هم امروز ۶۴ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۱۳ هزار و ۵۰  تن را با  قیمت میانگین موزون ۳۶۷ هزار و ۶۶۹ ریال خریداری کردند که نشان از رشد ۳٫۲ درصدی قیمت پایه آن دارد.

در ادامه، ۵ هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم B با قیمت ۲۲۵ هزار و ۶۳۶ تن به فروش رسید که این قیمت ۲۶٫۸ درصد نسبت به قیمت پایه این محصول افزایش پیدا کرده بود.

ریز معاملات روز چهارشنبه 5 بهمن ماه

در معاملات روز چهارشنبه 5 بهمن ماه ۱۴۰۱  از ۱۸۸ هزار و ۳۱۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۶۴ هزار و ۲۰۷ تن یعنی معادل ۳۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۶۰ ‌هزار و ۱۷۸ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۴ درصد آن، یعنی ۳۸ هزار ۵۶۲ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۸۸ هزار و ۹۶۵ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱٫۳ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۹۳ درصد از ۲۶ هزار و ۶۷۱ تن حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۹۵ هزار و ۲ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۳٫۸ درصدی قیمت این محصول دارد.

علاوه بر این، یک‌‌هزار و ۱۲۶ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت که فقط ۴۵۴ تن از آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۰۰ هزار ۹۶۱ ریال برای نبشی به ثبت رسید.

در پایان، مشتریان ناودانی هم امروز ۸۷ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۳۰۰ تن را با قیمت ۲۰۵ هزار و ۶۲۴ ریال خریداری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *