جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش قیمت مقاطع توخالی آمریکا/ منتظر فاز جدید افزایش قیمت‌ها در بازار ورق گرم اروپا باشید

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از ثبات قیمتی مقاطع ساختاری توخالی(HSS) آمریکا حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت مقاطع ساختاری توخالی (HSS) آمریکا ثابت باقی ماند، ضمن اینکه قیمت محصولات «HSS»، لوله مکانیکی و لوله کشی شرکت اطلس» افزایش یافت.

آخرین ارزیابی قیمت نشان می دهد: شاخص قیمت مقاطع توخالی داخلی ASTM A500 گرید B فوب آمریکا در بازه 1.390 تا 1.440 دلار به ازای هر تنک ( 69.50 تا 72.00 دلار به ازای هر هاندریدویت) گزارش شد.

در این راستا، شرکت« اطلس» افزایش 50 دلاری قیمت محصولات خود یه ازای هر تن (2.50 دلار در هر هاندریدویت) را اعلام کرد و یک توزیع کننده در این باره به فست مارکتز گفت: درحال حاضر نیازی به افزایش قیمت نیست.

همچنین منابع دیگری در بازار تاکید کردند: افزایش قیمت این شرکت ارتباطی با تقاضای قوی بازار ندارد.. در همین حال، شرکت «کلیوند کلیفس» و شرکت «نکور» قیمت‌‌ محصولات HSS و HRC را صعودی اعلام کردند.

انتظار بالا برای قیمت ورق گرم اروپا

آخرین گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که بازار ورق گرم اروپا برای دور جدیدی از افزایش قیمت‌ها آماده شده است.

در این راستا، انتظار می رود فولادسازان با عرضه‌های بالاتر به بازار برگردند. برخی منابع در این باره گفتند: قیمت این محصولات حدود 780 تا 800 یورو (843 تا 865 دلار) در هر تن EXW خواهد بود اما اکثر خریداران با توجه به اینکه تقاضا کاهش یافته است، شک دارند که این قیمت‌های بالا تداوم خواهد داشت یا خیر؟ در این راستا، برخی منابع به فست مارکتز گفته‌اند: کارخانه ها سفارشات خوبی را ثبت کردند.

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت ورق گرم داخلی به روش معاملاتی EXW شمال اروپا 739.78 یورو به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ نسبت به قبل  4.78 یورو به ازای هر تن افزایش نشان می دهد. این محصول قبلا با قیمت 735.00 یورو به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین شاخص قیمت ورق گرم داخلی به روش معاملاتی EXW ایتالیا 728.33 یورو  به ازای هر تن بود که این نرخ نسبت به قبل 2.32 یورو به ازای هر تن افزایش یافت. این محصول قبلا با قیمت 726.01 یورو به ازای هر تن معامله می‌شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors