ثبات قیمتی ورق فولادی با ضخامت بالای آمریکا برای پنجمین هفته متوالی

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از ثبات قیمتی ورق فولادی با ضخامت بالای آمریکا برای پنجمین هفته متوالی حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا در آمریکا برای پنجمین هفته متوالی  ثابت باقی ماند که گزارش‌ها نشان می دهد تقاضا افزایش یافت و تفاوت قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا و کویل ورق گرم به کمترین میزان در 7 ماهه اخیر رسید.

ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا، فول کارخانه آمریکا 71 دلار به ازای هر هاندردویت (یک هزار و 420 دلار به ازای هر تن) بود که برای چهارمین هفته متوالی بدون تغییر اعلام شد.

البته بازه قیمتی ارزیابی شده برای این محصول بین 68 تا 72 دلار به ازای هر هاندردویت بود.

در همین حال، یک خریدار جنوبی در بازار عنوان کرد: تقاضا به دلیل کمبود ذخایر مراکز فولادی افزایش یافته است و انتظار می‌رود که در سه ماهه ابتدایی سال 2023، تقاضا افزایش یابد.

همچنین خریدار ثانویه‌ای در بازار گزارش کرد: کارخانه‌ها به دنبال افزایش تجارت قراضه در ماه ژانویه و رشد قیمت کویل ورق گرم، در تلاش برای افزایش قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا هستند. در همین حال، خریداران پیش‌بینی می‌کنند بازار در شش ماهه نخست سال 2023 روند نزولی طی کند.

یک خریدار ثانویه گفت: هنوز برای کاهش قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا جا هست. به نظر نمی‌رسد که میان عرضه و تقاضا عدم تعادل دیده شود.

علاوه بر این، یک خریدار در غرب میانه آمریکا با نگاه خوش‌بینانه عنوان کرد: ورق فولادی با ضخامت بالا در روندی درستی به سر می‌برد و انتظار می‌رود که ثابت باقی بماند. اگر این روند ادامه یابد، من مطمئن‌تر خواهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *