جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 22 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه امروز چه خبر؟

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه امروز چه خبر؟ عینک فولادی خبر فوری بورس امروز بورس کالا

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه 19 دی ماه ۱۴۰۱، ۱۱۳ ‌هزار و ۶۲۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۳ درصد، یعنی ۶۰ هزار و ۴۵۰ تن از آن به فروش رسید.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه 17 دی ماه

در معاملات روز شنبه 17 دی ماه،  از ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۶۵۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۹۴ هزار و ۷۱۵ تن، یعنی معادل ۴٫۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۵ ‌هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۱ درصد، یعنی ۴ هزار تن از آن به فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۸۸ هزار و ۶۵۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه،، افزایش ۲٫۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

همچنین ۴ هزار و ۱۶۵ تن حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. البته این محصول با قیمت پایانی ۱۸۲ هزار و ۸۱۰ ریال به فروش رسید.

ریز معاملات روز دوشنبه 19 دی ماه

در معاملات روز دوشنبه 19 دی ماه ۱۴۰۱، از ۴۸۶ هزار و ۶۶۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا ۴۳۲ هزار و ۴۹۰ تن یعنی معادل ۸۸٫۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۱۳ ‌هزار و ۶۲۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۳ درصد، یعنی ۶۰ هزار و ۴۵۰ تن از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۵۸ هزار و ۸۱۷ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۰٫۱ درصدی را رقم زد.

همچنین، تمام ۲۲هزار تن حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با همان قیمت پایه یعنی ۱۵۳ هزار و ۵۲۵ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، هر ۳ محصول ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه G و ورق گرم HR به طور کامل معامله شدند. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصولات به ترتیب ۴۷۳ هزار و ۶۸۸ ریال، ۳۳۵ هزار و ۸۷۹ ریال و ۲۳۱ هزار و ۲۱۳ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 20 دی ماه

در معاملات روز سه‌شنبه 20 دی ماه ۱۴۰۱، از ۴۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۳۶ هزار و ۰۰ تن یعنی معادل ۸۲٫۹ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۵ ‌هزار و ۲۰۰ تن ورق سرد B در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۸۸ درصد، یعنی ۲۲ هزار ۲۵۰ تن از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۹۶ هزار و ۸۶۸ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۹۰۹ درصدی را رقم زد.

همچنین، تنها ۵۰ تن از ۲ هزار تن حجم عرضه شده ورق قلع اندود مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با همان قیمت پایه یعنی ۴۱۹ هزار ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، ۱۴ هزار و ۱۰۰ تن ورق گالوانیزه G، توسط مشتریان خریداری شد که با ثبت رقابت ۵٫۶ درصدی، قیمت موزون این محصول به ۳۱۶ هزار و ۹۰۴ ریال رساند.

ریز معاملات روز چهارشنبه 21 دی ماه

در معاملات روز چهارشنبه 21 دی ماه ۱۴۰۱، از ۲۱۱ هزار و ۵۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا ۷۵ هزار و ۷۰۲ تن یعنی معادل ۳۵٫۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۸۴ ‌هزار و ۹۴۲ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۲ درصد، یعنی ۵۹ هزار و ۲۸۹ تن از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۷۵ هزار و ۶۴۸ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۲ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۱۴ هزار و ۶۴۸ تن از حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۸۷هزار و ۶۵۳ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، تنها ۴۶۵ تن نبشی به فروش رسید که این حجم تنها ۷ درصد از حجم کل عرضه شده این محصول می‌باشد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۱۸۸ هزار و ۳۲ ریال برای نبشی به ثبت رسید.

مشتریان ناودانی هم امروز ۶۲ درصد از حجم کل این محصول یعنی معادل ۹۰۰ تن به قیمت ۱۹۲ هزار و ۴ ریال خریداری کردند.

در پایان، تمام حجم ورق گرم B به قیمت ۲۳۳ هزار و ۶۴۴ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۳۸ درصدی قیمت این محصول دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors