جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 22 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل فعالان بازار درباره قیمت میلگرد در بازار چین در 3 ماهه نخست 2023

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولاد از ثبات قیمت میلگرد در بازار داخلی چین حکایت دارد. به دنبال تقاضای ضعیف و نزول فیوچرز، قیمت میلگرد در بازار داخلی چین ثابت باقی ماند.

تحلیل فعالان بازار درباره قیمت میلگرد در بازار چین در 3 ماهه نخست 2023 عینک فولادی

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، به دنبال تقاضای ضعیف و نزول فیوچرز، قیمت میلگرد در بازار داخلی چین ثابت باقی ماند.

در همین حال، قیمت میلگرد در شرق چین (شانگ‌های) 4 هزار تا 4 هزار و 20 یوآن (590-593 دلار) به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به قبل تغییری نشان نمی دهد.

البته در یک هفته اخیر تعداد بسیار زیادی از کارگران ساختمانی برای سال نو قمری به تعطیلات رفتند. در همین راستا، تقاضای میلگرد به دنبال فعالیت راکد ساخت و ساز، ضعیف‌تر از هفته گذشته بود.

همچنین قراردادهای فیوچرز میلگرد در بازار فیوچرز شانگ‌های پس از ضعف قراردادهای سنگ‌آهن، کاهش ارزش داشتند، ضمن اینکه قرارداد فیوچرز سنگ‌آهن ماه می در بورس کامودیتی دالیان با قیمت 823 یوآن به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به قبل، کاهش 32 یوآنی به ازای هر تن را تجربه کرد.

در همین رابطه، یک تاجر در بازار شانگ‌های اظهار داشت: خریداران برای ثبت سفارش منتظر تغییر شرایط ماندند که این موضوع باعث شد تا قیمت میلگرد ثابت باقی بماند.

زمزمه بازار

با این حال، تاجر ثانویه‌ای در بازار شانگ‌های عنوان کرد:” در طول دو هفته اخیر، به دنبال سازوکارهای حمایت دولت مانند کاهش نرخ پرداخت خرید خانه از 30 به 20 درصد، بازار مسکن در چندین شهر فعال‌تر شده است.با این حال، هنوز به سادگی نمی‌توان گفت که وضعیت بازار مسکن به پیشرفت ادامه خواهد داد، بنابراین بسیاری از فعالان بازار میلگرد درباره چشم‌انداز تقاضای میلگرد در سه ماهه نخست سال محتاط هستند.”

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز ، قیمت بیلت فولادی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 780 یوآن به ازای هر تن بود که نسبت به قبل، 30 یوآن به ازای هر تن افزایش یافت.

بورس فیوچرز شانگ‌های

در همین حال، قرارداد فیوچرز ماه می میلگرد با قیمت 4 هزار و 93 یوآن به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به قبل، 14 یوآن به ازای هر تن کاهش را نشان می‌دهد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors