جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 20 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

6 اتفاق مهم بازار قراضه دنیا در یک هفته اخیر/ قیمت‌ها ناگهان صعودی شدند

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولاد از رشد قیمت جهانی قراضه فولادی در پی عرضه محدود و هزینه‌های بالای جمع‌آوری حکایت دارد.

6 اتفاق مهم بازار قراضه دنیا در یک هفته اخیر/ قیمت‌ها ناگهان صعودی شدند عینک فولادی قیمت آهن قراضه

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی در یک هفته اخیر بازارهای جهانی قراضه صعود گزارش شدند که این افزایش قیمت در پی رشد قابل توجه قیمت‌ها در بازار ترکیه به دنبال تقاضای محدود و هزینه‌های بالای جمع‌آوری رخ داد.

«فولادسازان ترکیه ذخایر قراضه خود را تمدید کردند و قیمت‌ها افزایش یافتند»، «بهبود بازار صادرات قراضه آمریکا به دنبال معاملات ترکیه»، «قیمت قراضه ویتنامی افزایش یافت اما میزان تجارت محدود بود»، «تضعیف میزان تقاضای قراضه فولادی چین پیش از سال نو قمری»، «قیمت صادرات به تایوان به دلیل عرضه محدود آمریکا و هزینه بالای جمع‌آوری، رشد یافت» و «افزایش قیمت صادرات به هند، عرضه‌کنندگان مردد بودند»؛ از مهمترین اتفاقات بازار قراضه دنیا در یک هفته اخیر هستند.

ترکیه

به گفته برخی منابع در بازار، قیمت قراضه فولادی صادراتی به ترکیه در یک هفته اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافت. این رشد قیمت ناشی از سفارش 11 محموله از آمریکا، دریای بالتیک و اروپا، توسط فولادسازان داخلی اتفاق افتاد.

همچنین برخی منابع گزارش دادند که کارخانه‌ها نسبت به قراضه سنگین حمل دریایی، با وجود قیمت بالاتر، تمایل بیشتری نشان دادند، زیرا نیاز دارند تا ذخایر خود را مجددا تمدید کنند.

در همین راستا، روند صعودی بازار توسط رشد قیمت جمع‌آوری نیز پشتیبانی می‍‌ شود.

آمریکا

براساس منابع فست‌مارکتز، چهار محموله قراضه حمل دریای آمریکا به ترکیه در طول هفته خریداری شد و کارخانه‌های ترکیه حاضر به پرداخت مبلغ بیشتر برای محصول بودند. همچنین معامله‌ای در ماه دسامبر نشان‌دهنده حضور دوباره هند در بازار صادرات است.

 

ویتنام

در همین حال، قیمت پیشنهادی قراضه صادراتی به ویتنام، در طول هفته پس از صعود بازار جهانی افزایش یافت درحالی که تجارت به دلیل تفاوت قیمتی پیشنهادات خریداران و فروشندگان محدود بود.

چین

تازه ترین گزارش‌ها از بازار حاکی از آن است که قیمت قراضه فولادی چین افزایش یافت اما میزان تقاضا با نزدیک شدن به سال نو قمری و بسته شدن بسیاری از کارخانه‌های فولادسازی مجهز به کوره‌های قوس الکتریکی، کاهش یافت.

تایوان

هچنین قیمت قراضه صادراتی در بازار تایوان در یک هفته اخیر افزایش یافت. این افزایش قیمت به دلیل عرضه محدود، هزینه‌های بالای جمع‌آوری و انرژی به عنوان پشتیبان رشد قیمت‌های آمریکا رخ داد.

هند

علاوه بر این، قیمت قراضه آهن صادراتی به هند افزایش یافت ولی عرضه‌کنندگان برای خرید، منتظر تغییر شرایط و انتظار افزایش پیش‌تر قیمت در کوتاه‌مدت هستند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors