جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 15 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ماجرای اضافه بار کامیون‌های حامل مواد معدنی چیست؟

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تخریب محور‌ها به ویژه محور‌های روستایی استان زنجان به علت اضافه بار کامیون‌های حامل مواد معدنی برای کسب سود بیشتر خبر داد.

ماجرای اضافه بار کامیون‌های حامل مواد معدنی چیست؟ عینک فولادی معدن
به گزارش فولادبان، هادی نظری با اشاره به تخریب محور‌ها به ویژه محور‌های روستایی استان زنجان ناشی از فعالیت‌های معدنی، اظهارداشت: در محور‌های روستایی که مجاور معادن هستند، شاهد افزایش ترافیک به علت تردد کامیون‌ها و ماشین آلات حمل مواد معدنی و مصالح هستیم.
وی گفت: در اثر تردد این کامیون‌ها به علت اضافه بار برای کسب سود بیشتر، محور‌ها تخریب شده اند، متأسفانه قانون جامع در این خصوص وجود ندارد و فقط درصدی به عنوان حقوق دولتی از فعالان معدنی اخذ می‌شود.
نظری با بیان اینکه هزینه سالانه ساخت و نگهداری محور‌های روستایی ناشی از تخریب فعالیت‌های معدنی ۲ تا ۶ درصد است، افزود: در حال حاضر حتی برای شریان‌های اصلی یک درصد از این مبلغ در نظر گرفته نمی‌شود.
وی تصریح کرد: البته ۲ تا ۳ سال است که مبلغی برای بهسازی محور‌ها به ما پرداخت می‌شود که مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و سال بعد در طرح مربوطه هزینه خواهد شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان مبلغ اختصاصی بابت تخریب محور‌ها ناشی از فعالیت‌های معدنی را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد که در صورت تخصیص، اقدامات بهسازی در محور (اورجک – خیرآباد) در ماهنشان در دستور کار قرار می‌گیرد.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors