جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 15 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

واردات قراضه چین رکورد شکست و 3 برابر شد

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولاد از شکسته شدن رکود واردات قراضه فولادی در ماه نوامبر حکایت دارد.

واردات قراضه چین رکورد شکست و 3 برابر شد عینک فولادی قراضه

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، داده‌های گمرک چین نشان می دهد: 105 هزار و 531 تن قراضه در ماه نوامبر به این کشور وارد شده است که این میزان نسیت به ماه اکتبر، بیش از 23.1 درصد افزایش نشان می دهد. البته میزان واردات قراضه چین در نوامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد سه برابری حکایت دارد.

در همین حال، براساس آخرین ارزیابی‌ها، حجم واردات قراضه چین در ماه نوامبر، از زمانی که چین شروع به واردات قراضه در آغاز سال 2021 کرده، تاکنون دومین رکورد را پس از 114 هزار و 471 تن در ماه می 2021، ثبت کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در ماه گذشته میلادی، بریتانیا بزرگترین صادرکننده قراضه به چین به میزان 44 هزار و 437 تن بوده، ضمن اینکه در این ماه ژاپن 42 هزار و 324 تن و کره جنوبی 7 هزار و 637 تن قراضه به چین صادر کردند تا رتبه های دوم و سوم صادرات قراضه به این کشور را به خود اختصاص دهند.

پیش از این، در ماه اکتبر محموله دیگری قراضه از بریتانیا در چین ترخیص شد که برآورد می‌شود معاملات این کشور در حدود ماه ژوئن و جولای منعقد شده باشند؛ درست زمانی که ترکیه از بازار تقاضا دور ماند و پیشنهاد قیمتی بالای چین برای قراضه، این فرصت استثنائی را برای دیگر کشورها فراهم کرد تا قراضه به چین صادر کنند.

در این راستا، ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز نشان می دهد:شاخص قیمت قراضه فولادی، cfr شمال چین، 11.23 دلار افزایش یافت و معاملات با نرخ 410.73 دلار به ازای هر تن کلید خورد.

همچنین داده‌های گمرک چین حاکی از واردات 501 هزار و 256 تن قراضه فولادی این کشور در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر است که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 4.32 درصد کاهش نشان می دهد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors