استقبال کارخانه‌ها برای رزرو ورق کربنی در ماه ژانویه

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی از ثبات قیمتی ورق کربنی در بازار آمریکا حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت ورق کربنی در بازار آمریکا در یک هفته اخیر ثابت باقی ماند و برخی خریداران هنوز از تخفیفات ارائه شده توسط کارخانه‌ها در ماه دسامبر گزارش می‌دهند در حالی که آنها سعی دارند تا سفارشات ژانویه خود را تکمیل کنند.

در این میان، برخی منابع در بازار، سطح خرید و ارزیابی‌ها برای این محصول را در محدوده قیمتی 69 تا 74 دلار به ازای هر هاندردویت عنوان کردند،

همچنین برخی از خریداران در بازار گزارش دادند که کارخانه ها، ورق تخت را در ماه دسامبر بدون هیچ گونه تخفیفی به بازار عرضه می کنند. در این باره یک منبع  مصرف کننده به فست مارکتز گفت: ما عقب نشینی نکرده ایم.

با این حال، برخی منابع دیگر مطرح کردند: «زمان تحویل نسبتا کوتاه است و از چنین قیمت‌هایی پشتیبانی نمی‌شود.»

در ادامه یک منبع توزیع کننده غرب میانه آمریکا خاطرنشان کرد: «ما هفته گذشته محصولات را سفارش دادیم ولی این هفته محصولات ارسال شده اند. من زمان تحویل را زیرسوال می‌برم اما شاید این مشکل تنها برای محصولات رزرو شده باشد. در غیر این صورت، هیچ مشکلی برای تحویل به موقع وجود ندارد. حتی قیمت‌ها در بازار فروش مجدد، پایین تر از قیمت‌های فعلی است.»

علاوه بر این، یک توزیع کننده ساحل شرقی در بازار گفت: «خریداری ورق تخت بسیار آسان است، فروشنده‌های بزرگ ذخیره زیادی دارند. کارخانه ها به طور قطعی به دنبال کاهش قیمت برای خریداران با تناژهای بالا هستند.»

همچنین یک منبع توزیع کننده غرب میانه آمریکا تصریح کرد: کارخانه ها در تلاش هستند تا سفارشات ماه ژانویه خود را تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *