گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از سوپرایز قیمتی قراضه تا پایان سبز رنگ بازار لندن در 2022

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از آغاز معاملات با کاهش نرخ مقاطع حکایت دارد، ضمن اینکه در آخرین هفته سال 2022 رونق به بازار برگشت و معاملات سبز رنگ به پایان رسید. در این میان، نرخ قراضه بعد از چندین ماه به کانال 400 دلاری بازگشت.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز چهارشنبه 28 دسامبر

در معاملات روز چهارشنبه 28 دسامبر ۲۰۲۲، (هفتم دی ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد، هم برای تحویل روز با افزایش ۱۶٫۵ دلاری، با نرخ ۶۷۱ دلار و ۵۰ سنت، به فروش رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با افزایش ۶ دلاری، با نرخ های ۶۷۳ دلار، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با رشد ۵٫۵ با قیمت ۳۸۹ دلار و ۵۰ سنت، به فروش رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با ۵۰ سنت افزایش، به قیمت ۳۸۶ دلار، به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با افت ۴۵ سنتی، با نرخ ۶۸۰ دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم با کاهش ۲٫۵ دلاری، با نرخ ۵۷۰ دلار در هر تن معامله شد.

 

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از سوپرایز قیمتی قراضه تا پایان سبز رنگ بازار لندن در 2022 عینک فولادی

ریز معاملات روز پنجشنبه 29 دسامبر

در معاملات روز پنجشنبه 29 دسامبر ۲۰۲۲، (هشتم دی ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 10 دلار و 50 سنت، به نرخ 682 دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد با افت 7.5 دلاری، با قیمت 665 دلار و 50 سنت، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 16 دلار و 50 سنت و با نرخ 406 دلار فروخته شد، ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه با 2 دلار افزایش نسبت به روز گذشته خود، با قیمت 388 دلار به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با 45 سنت، به نرخ 680 دلار و 45 سنت رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم با یک دلار افزایش، به نرخ 571 دلار، درهرتن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از سوپرایز قیمتی قراضه تا پایان سبز رنگ بازار لندن در 2022 عینک فولادی

ریز معاملات روز جمعه 30 دسامبر

در معاملات روز جمعه 30 دسامبر ۲۰۲۲، (نهم دی ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد، قیمت هر تن میلگرد، هم برای تحویل روز با افزایش 8 دلاری، با نرخ 690 دلار، به فروش رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با افزایش 57 سنتی، با نرخ های 664 دلار و 93 سنت، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با رشد 11 دلاری، با قیمت 417 دلار، به فروش رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول  با یک دلار و 59 سنت کاهش، به قیمت 386 دلار و 41 سنت، به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با افت 93 سنتی، با نرخ 679 دلار و 52 سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم با رشد 50 سنت، با نرخ 571 دلار و 16 سنت، درهر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از سوپرایز قیمتی قراضه تا پایان سبز رنگ بازار لندن در 2022 عینک فولادی

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *