جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 08 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه امروز چه خبر؟

خبرنگار «فولادبان» به بررسی معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه امروز چه خبر؟ عینک فولادی خبر فوری بورس امروز

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه 5 دی ماه ۱۴۰۱،۹۰ هزار و ۱۲۵ تن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد که ۱۰۰ درصد آن مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با ثبت رقابت ۷٫۵ درصدی و با قیمت پایانی ۱۵۷ هزار و ۲۱۹ ریال به فروش رسید.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه 5 دی ماه

در معاملات روز دوشنبه 5 دی ماه ۱۴۰۱، از ۱۰۶ هزار و ۲۷۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا ۹۵ هزار و ۳۷۵ تن، یعنی معادل ۸۹٫۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۹۰ هزار و ۱۲۵ تن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد که ۱۰۰ درصد آن مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با ثبت رقابت ۷٫۵ درصدی و با قیمت پایانی ۱۵۷ هزار و ۲۱۹ ریال به فروش رسید.

همچنین یک‌هزار و ۸۰۰ تن ورق قلع اندود در دسترس مشتریان قرار گرفت و تنها ۸ درصد، یعنی ۱۵۰ تن از آن به فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۷۹ هزار ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشته است.

علاوه بر این، ۵ هزار و ۱۰۰ تن ورق گالوانیزه G با قیمت پایانی ۲۹۴ هزار و ۴۷۵ ریال در بورس کالا معامله شد که این نرخ ۵٫۳ درصد بالاتر از قیمت پایه امروز صبح این محصول است.

ریز معاملات روز چهارشنبه 7 دی ماه

در معاملات روزچهارشنبه 7 دی ماه ۱۴۰۱، قرار بود  ۲۰۵ هزار و ۲۴۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۷۸ هزار و ۴۱۶ تن روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۳ درصد از محصولات به تابلوی معاملات راه پیدا نکردند.

در همین حال، برای ۱۴۷ هزار و ۶۴۸ تن میلگرد، ۱۵۸ هزار و ۳۱۳ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۷۹ هزار و ۹۷۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

تیرآهن در حالی به طور کامل به تابلوی برخط معاملات راه پیدا کرد که ۵۲ هزار و ۸۴۳ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت که نزدیک به ۴ درصد بالاتر از حجم عرضه شده یان محصول می‌باشد.

همچنین، ۴۵۰ تن نبشی  و ۷۵۰ تن ناودانی به تابلو راه پیدا کدند که به ترتیب با تقاضای  ۸۰۰ تنی و یک‌هزار و ۲۲۵ تنی رو به رو شدند.

در پایان، ۱۶ هزار تن ورق گالوانیزه G به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۶ هزار و ۳۰۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت که این حجم تقاضا، ۱۰ هزار و ۳۰۰  تن بیشتر از حجم عرضه ثبت شده در معاملات امروز می‌باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors