جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 08 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حال و هوای ورق گرم در بازار امارات

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی نشان می دهد:  قیمت واردات بیشتر محصولات فولادی به امارات متحده عربی در هفته منتهی به سه شنبه ۲۰ دسامبر افزایش یافت اما تقاضا همچنان پایین بوده است.

حال و هوای ورق گرم در بازار امارات عینک فولادی فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت واردات بیشتر محصولات فولادی به امارات متحده عربی در دو هفته اخیر افزایش یافت اما تقاضا همچنان پایین بوده است.

در این میان، برخی منابع بازار به فست مارکتز گفتند که انتظار می‌رود خرید ادامه پیدا کند به طوری که اکثر فعالان بازار انتظار دارند قیمت‌ها یا ثابت بماند و یا افزایش پیدا می‌کند.

برهمین اساس، قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی هند به امارات متحده در ژانویه در بازه ۶۴۰ تا ۶۵۰ دلار به ازای هر تن سی اف ار بود که این بازه قیمتی در مقایسه با هفته قبل  افزایش نشان می دهد.

همچنین قیمت ورق گرم صادراتی کره جنوبی 620 تا 640 دلار به ازای هر تن سی اف گزارش شد. در همین حال، قیمت ورق گرم چینی در بازار امارات متحده عربی با قیمت 620 تا 635 دلار به ازای هر تن سی اف ار برآورد شد.

علاوه بر این، یک خریدار در بازار امارات ورق فولادی گرم غیر چینی و آسیایی را با قیمت 620 دلار به ازای هر تن سی اف آر رزرو کرد.

ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت  ورق گرم وارداتی در بازار امارات متحده عربی، جبل علی  640 تا 600 دلار به ازای هر تن سی اف ار گزارش شد که این بازه قیمتی نسبت به 20 دسامبر(29 آذر)، 600 تا 620  دلار به ازای هر تن نسبت به 13 دسامبر(22 آذر) افزایش یافت.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors