جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 30 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جوجه‌های آخر پاییز بورس شمرده شدند

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 30 آذر 1401 گزارش می‌دهد.

جوجه‌های آخر پاییز بورس شمرده شدند عینک فولادی فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه این هفته شرایط نه خیلی خوب و نه بدی را نشان داد اما در بین اخبار مختلف احاطه شده بود. در واقع، بورس، هفته متعادل و نسبتا خوبی را داشت و می‌توان گفت گذر از یک میلیون و 500 هزار واحدی و چرخیدن حول آن، مهم‌ترین دستاورد هفته جاری بود.

در ادامه ارزش معاملات خرد به حدود 3 هزار و 800 میلیارد تومان رسید و بر همین اساس، برآیند ورود و خروج پول خرد به صفر نزدیک شد. از طرفی، مشارکت حقیقی‌ها در بخش خرید و فروش نیز تقریبا به میزان یکسانی رسیدند به گونه‌ای که توانستند محدوده 78 درصدی را تجربه کنند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل این بازار امروز در زمان بسته شدن معاملات 4 هزار و 101 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 496 هزار و 196 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نز تا پایان معاملات 3 هزار و 321 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 445 هزار و 720 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با کاهش 3 هزار و 490 واحدی، رقم یک میلیون و 5 هزار و 971 واحد را نشان داد.

نمادهای «وبانک»،«وبملت»،«وپاسار»،«حکشتی»،«میدکو»،«وبصادر»و«وتجارت» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «وبانک»،«دامین»،«خچرخش»،«حتاید»و«وبهمن» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «ثامان»،«لبوتان»،«سقاین»،«ولملت»و«فلامی» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors