جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 29 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مصرف سالیانه 120 میلیون متر مکعبی گاز توسط فولادسازان

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولاد ایران با بیان اینتکه مصرف سالیاتنه گاز صنایع فولادی حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب است، گفت: هیچ تضادی بین صنعت فولاد، محیط زیست و حفظ منابع آبی وجود ندارد.

مصرف سالیانه 120 میلیون متر مکعبی گاز توسط فولادسازان عینک فولادی فولاد

بهادر احرامیان در گفتگو با فولادبان اظهاردداشت: در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ژاپن با استفاده از تکنولوژی های جدید و مدرن و با حفظ محیط زیست صنعت فولاد به تولید پایدار رسیده است.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: هم اکنون سهم صنعت کشور از مصرف آب به ۶ درصد رسیده که سهم صنعت فولاد از این میزان  2 درصد است این در حالی است که بیش از این مقدار در حوزه کشاورزی کشور مصرف آب داریم.

احرامیان تصریح کرد: در حال حاضر تولید فولاد کشور نسبت به ۱۰ سال گذشته چند برابر شده و ممکن است عده‌ای آن را متضاد با محیط زیست بدانند در حالی که هیچ تضادی بین صنعت فولاد و محیط زیست وجود ندارد.

این فعال صنعت فولاد با اشاره به افزایش 4 برابری تولید فولاد در ژاپن، تصریح کرد: این کشور در سال‌های اخیر تولید فولاد خود را به ۱۲۰ میلیون تن، با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و با حفظ محیط زیست به تولید پایدار افزایش داده است.

بهادر احرامیان با بیان اینکه مصرف سالیاتنه گاز صنایع فولادی حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب است، اظهار داشت: در حالی مصرف گاز در تابستان ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان در زمستان به بیش از ۶۰۰ میلیون متر مکعب افزایش می یابد. البته در برخی موارد دیده شده که این میزان به حدود ۸۰۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با بیان اینکه مصرف گاز صنعت فولاد کشور در تابستان و زمستان آنچنان تفاوتی ندارد، بر صرفه جویی بیشتر در مصرف گاز و برق به خصوص در زمستان تاکید کرد و افزود: تمام صنایع کشور باید تلاش کنند در حوزه مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی‌های لازم را به عمل آورند تا در این زمینه دچار کمبود نشویم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors