جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 15 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خریدارانی که میلگرد روسی را نخریدند

در جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، تاثیر بازار ثانویه میلگرد روسیه بر قیمت‌ها در بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

خریدارانی که میلگرد روسی را نخریدند عینک فولادی

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، به دنبال کاهش قیمت میلگرد در بازار ثانویه روسیه، تولیدکنندگان نتوانستند قیمت این محصول را در ماه دسامبر افزایش دهند.

ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت میلگرد داخلی با احتساب 20 درصد مالیات ارزش افزوده، cpt مسکو، روسیه 40 هزار تا 42 هزار و 500 روبل (660 تا 702 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که در مقایسه با هفته گذشته ثابت باقی ماند.

تجارت این محصول تقریبا با کف قیمتی انجام شد و بازه قیمت‌های پیشنهادی کارخانه‌ها محدود بود. در این میان، کارخانه‌هایی که این کالا را در بازه قیمتی 42 هزار تا 42 هزار و 500 روبل به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cpt ارائه می‌کردند، در فروش این محصول با مشکل مواجه شدند.

از سوی دیگر، برخی منابع اظهار کردند که اعمال قیمت‌های نزدیک به سقف این محدوده از هفته بعد امکان‌پذیر خواهد بود، زیرا تاجران در حال فروش ذخایر خود هستند، البته ظرفیت بهره‌برداری مطابق با میزان تقاضا کاهش یافته است و قیمت‌های بازار ثانویه در حال رشد هستند.

همچنین یک منبع فروش بازاری گفت:”کارخانه‌ها در تلاش به منظور دستیابی به محدوده قیمتی 42 هزار تا 42 هزار و 500 روبل به ازای هر تن برای حمل ماه دسامبر هستند؛ اگرچه اعمال این افزایش قیمت برای حمل ماه ژانویه امکان‌پذیر خواهد بود.”

علاوه بر این، تولیدکنندگان میلگرد روسیه گزارش دادند: ظرفیت بهره‌برداری کارخانه‌ها نسبت به زمان پیش از جنگ اوکراین، به نصف کاهش یافت و برای جبران خسارت ناشی از افزایش هزینه‌های تولید، به قیمت میلگرد افزودند.

در همین راستا، پیشنهادات قیمت میلگرد با ضخامت 12 میلی‌متر در بازار ثانویه 40 تا 43 هزار روبل به ازای هر تن ارائه شد که نسبت به هفته کذشته، 500 تا هزار روبل به ازای هر تن افزایش نشان می دهد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors