جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 08 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیشنهادهای فولادی یک کارشناس به دولت در برنامه هفتم توسعه

یک کارشناس صنعت فولاد گفت: دولت باید پیش نیازهای صنعت فولاد از جمله آب و برق و گاز را برای این صنعت فراهم کند تا فولادی که امروز جز ۱۰ کشور برتر دنیاست، در این سطح باقی بماند.

پیشنهادهای فولادی یک کارشناس به دولت در برنامه هفتم توسعه عینک فولادی فولاد

 

علیرضا میرزایی در گفتگو با فولادبان با بیان اینکه 10 روز قبل کمبود نقدینگی بازار فولاد هند را دچار بحران کرد، اظهار داشت: سه روز قبل هم دولت هند در یک اقدام گازانبری، مالیات را برداشت. وقتی که این کار را کرد، شرکت‌ها به سرعت شروع به کار کردند و مشکل نقدینگی حل و این اقدام باعث شد در۲روز، ۳هزار تومان قیمت فولاد بالا رفت و بازار چرخید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت حاضر نیست از درآمدهای خودش بکاهد، تصریح کرد: اگر عوارض‌ صادراتی برای محصولات نهایی از شمش به بعد، یعنی شمش به اسلب و مقاطع و ورق برداشته شود و سختی‌های صادرات برای شرکت‌های بازرگانی کمتر شود، قطعا حجم عظیمی از نقدینگی وارد صنعت فولاد می‌شود به طوری که مشکلی که امروز این صنعت با آن مواجه است، همین مسأله هست.

مدیر کارخانه مجتمع فولاد جنوب اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و خارج از کارگروه های فنی در بورس کالا را مشکل اصلی صنعت فولاد عنوان کرد.

میرزایی در پایان درباره پیشنهاد اصلی او به دولت در برنامه هفتم توسعه عنوان کرد:دولت باید پیش نیازهای صنعت فولاد از جمله آب و برق و گاز را برای این صنعت فراهم کند تا صنعت فولاد که امروز جز ۱۰ کشور برتر دنیاست، در این سطح باقی بماند..

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors