جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 03 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار «فولادبان» به بررسی معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین عرضه هفته ، روز دوشنبه 30 آبان ماه، 169 هزار و ۹۱۰ تن از حجم شمش بلوم در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۱ درصد و به میزان ۲۵ هزار و ۱۴۰ تن و با قیمت پایانی ۱۳۵ هزار و ۲۱۴ ریال مورد معامله قرار گرفت.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات  روز شنبه 28 آبان ماه

در معاملات روز شنبه ۲۸ آبان ماه۱۴۰۱، از یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۷۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز  ۴۸۲ هزار و ۳۹ تن معادل ۳۸٫۷ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۶۰ هزار و ۳۵۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۵۳ هزار و ۹۳۶ ریال در بورس کالا عرضه شد. بررسی ها حاکی از آن است که ۷ هزار تن شمش بلوم در معاملات به فروش رسید. به عبارت دیگر، ۱۱٫۵ درصد شمش بلوم عرضه شده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۵ هزار و ۳۱۳ تن تیر آهن در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت منفی ۱٫۱ درصدی به میزان ۳ هزار و ۹۵۶ تن به فروش رسید.

همچنین از ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت  روی تابلو فقط یک هزار و ۵۰۰ تن با قیمت پایانی ۸۲ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

در ادامه فقط ۸۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت پایانی ۲۳ هزار و ۱۴۸ ریال در تابلوی معاملات بورس کالا فروخته شد.

در همین حال، از ۶۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن عرضه شده در صبح امروز فقط ۱۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفت، ضمن اینکه ۸۲ هزار تن آهن اسفنجی  با رقابت ۳٫۸ درصدی با قیمت پایانی ۸۰ هزار و ۹۰۸ ریال و به میزان ۷۳ هزار تن به فروش رسید.

ریز معاملات روز دوشنبه 30 آبان ماه

در معاملات روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱، از ۳۴۶ هزار و ۴۳۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی  ۲۵۹ هزار و ۹۱۰ تن معادل ۷۵٫۰۲ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۱۶۹ هزار و ۹۱۰ تن از حجم شمش بلوم در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۱ درصد و به میزان ۲۵ هزار و ۱۴۰ تن و با قیمت پایانی ۱۳۵ هزار و ۲۱۴ ریال مورد معامله قرار گرفت..

علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن تختال بدون رقابت به میزان ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار و ۹۱۶ ریال در بورس کالا معامله شد.

ریز معاملات روز سه شنبه 1 آذر ماه

در معاملات روز سه شنبه 1 آذر ماه 1401، از24 هزارو150 تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا 17 هزار تن معادل70.3 درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، 18 هزارو650 تن ورق گالوانیزه در بورس کالا با قیمت پایه 283 هزارو853  ریال عرضه شد  که از این میزان 7 هزارو 500 تن مورد معامله قرار گرفت  به عبارت دیگر 40.2 درصد از ورق گالوانیزه عرضه شده در معاملات امروز بورس کالا به فروش رسید.

علاوه براین، یک هزار و 500 تن ورق رنگی در تابلوی معاملاتی بورس کالا بدون رقابت وبه میزان 100 تن به فروش رسید.

همچنین،4 هزار تن از حجم ورق سرد در تابلوی معاملاتی بورس کالا بدون رقابت و به طور کامل با قیمت پایانی 200 هزارو 91 ریال مورد معامله قرار گرفت.

ریز معاملات روز چهار شنبه 2 آذرماه

به گزارش فولادبان، امروز چهارشنبه ۲ آذر ماه، از ۴۳۷ هزار و ۸۱۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی ۱۷۶ هزار و ۴۷ تن معادل ۴۰٫۲ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۱۴۵ هزار و ۹۴۸ تن از حجم میلگرد در تابلوی معاملاتی امروز بورس کالا به میزان ۱۹ هزار و ۷۴۰ تن و با قیمت پایانی ۱۴۸ هزار و ۴۰۳ ریال مورد معامله قرار گرفت.

در ادامه ۲۷ هزار و ۷۶۴ تن تیر آهن به میزان ۹ هزار و ۵۸۹ تن و با قیمت پایانی ۱۶۲ هزار و ۴۱۲ ریال معامله شد.

همچنین ۸۰۰ تن ناودانی روی تابلو در نهایت به میزان ۵۵۰ تن با قیمت پایانی۱۶۱ هزار و ۱۷ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، یک هزار و ۵۳۵ تن نبشی در تابلوی  معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۳ درصدی به میزان یک هزار و ۲۸۵ تن و با قیمت پایانی ۱۵۶ هزار و ۲۴۴ ریال مورد معامله قرار گرفت، ضمن اینکه، یک هزار تن ورق گالوانیزه  بدون رقابت و به دلیل کمبود تقاضای لازم از روی تابلو حذف شد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors