جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 03 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش قیمت اسلب صادراتی برزیل

در حالی قیمت اسلب صادراتی برزیل کاهش یافت که برخی فروشندگان با وجود شرایط نامعلوم بازار، مذاکره‌هایی درباره محموله‌های ماه ژانویه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن،قیمت اسلب صادراتی، فوب بندر اصلی برزیل 520-560 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته، 4.42 درصد کاهش یافت. این کالا در هفته گذشته در بازه قیمتی 560-570 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

در همین حال، پیشنهادهای قیمتی اسلب با شیوه معاملاتی فوب از طرف کارخانه‌های برزیلی، در بازه قیمتی 520-580 دلار به ازای هر تن بود، این در صورتی است که ارزش این کالا در بازارهای خرید مختلف، متغیر بود.

همچنین پیشنهادات قیمتی به آمریکا در بازه قیمتی 560-570 دلار به ازای هر تن گزارش شد. از سویب دیگرر، پیشنهادات به دیگر مناطق در بازه 520-550 دلار به ازای هر تن مشاهده شد.

بیشترین میزان تقاضای این کالا مربوط به آمریکا و مکزیک بود اما خریداران با توجه به شرایط تامعلوم بازار به دنبال کاهش قیمت‌ها بودند.

در همین راستا، قیمت محصولات تخت آمریکا در طول هفته‌های اخیر، روندی نزولی طی کرد که می‌تواند محرکی برای مصرف‌کنندگان اسلب برای ثبت سفارش باشد.

ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص روزانه قیمت ورق گرم، فوب کارخانه آمریکا 32.50 دلار به ازای هر هاندردویت (650 تن به ازای هر تنک) محاسبه شد که نسبت به روز پنج‌شنبه 17 نوامبر (28 آبان)، 1.44 درصد و در مقایسه با 11 نوامبر (20 آبان)، 0.76 درصد کاهش یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors