جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 03 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ثبات قیمت ورق گرم آمریکا در بازار جهانی

در پی بازار ضعیف خرید، قیمت ورق گرم آمریکا در 18 نوامبر (27 آبان)، ثابت باقی ماند و فعالان بازار درباره چشم‌انداز بازار نظرات متفاوتی دارند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، شاخص روزانه قیمت ورق گرم، فوب کارخانه آمریکا 32.50 دلار به ازای هر هاندردویت (650 دلار به ازای هر تنک) براورد شد که نسبت به روز پنج‌شنبه 17 نوامبر (26 آبان)، 1.44 درصد و در مقایسه با 11 نوامبر (20 آبان)، 0.76 درصد کاهش یافت. این کالا در این مدت به ترتیب با قیمت 32.04 و 32.75 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

در همین حال، فعالان بازار درباره باقی ماندن قیمت ورق گرم در محدوده قیمتی 32.00-33.50 دلار به ازای هر هاندردویت که از دوم نوامبر  (11 آبان) ادامه یافته اختلاف نظر دارند. زمان آماده سازی این محصول بین سه تا چهار هفته براورد شده است.

در این راستا، یک توزیع‌کننده از سواحل غربی آمریکا گفت که او فعالیت کند بازار را با نزدیکی به تعطیلات ماه‌های نوامبر و دسامبر پیش‌بینی می‌کند اما به گفته او این سرعت کند بازار بر قیمت‌ها تاثیر چشم‌گیری برجای نخواهد گذاشت.

همچنین یک توزیع‌کننده معتقد است:” با توجه به افزایش میزان سفارشات در بازار نقدی و انتظار فروشندگان برای قرارادادهای جدید که باعث نوسان در تعداد قراردادها می‌شود، ادامه سیر نزولی بازار را پیش‌بینی می‌کنم. “

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors