جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 02 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش قیمت‌های توافقی فولاد قراضه بریتانیا

به گفته منابع بازرگانی قیمت‌های توافقی فولاد قراضه حمل ماه نوامبر، 20 پوند (23 دلار) به ازای هر تن کاهش یافت، این در حالی است که افزایش میزان ذخایر مصرف‌کنندگان و بازار ضعیف صادرات بر میزان عرضه داخلی تاثیر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، تردید مصرف‌کنندگان در خرید محصولات فولادی مورد استفاده در صنایع خودروسازی و ساخت و ساز به دلیل افزایش نرخ بهره، نگرانی تورم، نوسانات هزینه انرژی، نرخ ارزی متغیر، و بحران اقتصادی در غرب افزایش یافت.

در این میان، در طول سال جاری، به دنبال افزایش تولیدات نوظهور خودرو، میزان ذخایر فولاد قراضه بریتانیا کاهش یافت. زیرا با کاهش تراشه‌های مورد استفاده در ساخت خودرو، آمار تولیدات به طور کلی کاهش یافت.

با این حال، یک مصرف‌کننده گفت:” بازار صادرات فولاد قراضه بریتانیا ضعیف است و بازار تبادل ارزی پوند-دلار دارای نوسان است.

بررسی ها نشان می دهد: درحالی که تجارت بازارهای بین‌المللی قراضه به دلار انجام می‌شود، نرخ تبادل ارزی پوند و دلار تاثیر چشم‌گیری بر بازار صادرات بریتانیا دارد. البته کاهش ارزش نرخ پوند باعث کاهش قیمت قراضه بریتانیا برای خریداران خارج از ترکیه که به دلار پرداخت می‌کنند- مانند ترکیه، هند و پاکستان- می‌شود.

به گزارش فولادبان و براساس ارزیابی ماهانه فست‌مارکتز، قیمت فولاد قراضه، 1&2 old steel، داخلی، حمل و نقل بریتانیا 200-215 پوند (230-248 دلار) به ازای هر تن بود که نسبت به 11 اکتبر (19 مهر)، 20 پوند به ازای هر تن کاهش یافت. این کالا در تاریخ مذکور با قیمت 240-255 پوند به ازای هر تن معامله می‌شد. در ماه آپریل، قیمت این محصول به بیشترین میزان در 29 سال رسید که 335.350 پوند به ازای هر تن محاسبه شده بود.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors