جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ثبات شاخص قیمت ورق گرم آمریکا/ خریداران دست نگه داشتند

قیمت ورق گرم در آمریکا کمتر از 33 دلار به ازای هر هاندردویت باقی ماند، این در حالی است که با وجود پیشنهادات فریبنده برخی کارخانه‌ها، خریداران از سفارش‌های بالا خودداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، شاخص قیمت ورق گرم، فوب کارخانه آمریکا 32.75 دلار به ازای هر هاندردویت (655 دلار به ازای هر هاندردویت) محاسبه شد که نسبت به روز پنج‌شنبه 10 نوامبر (19 آبان)، 2.34 درصد افزایش و در مقایسه هفتگی، 1.27 درصد کاهش یافت. این کالا در این مدت به ترتیب با قیمت‌های 32.00 و 33.17 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

در این میان، به گفته یک تولیدکننده، با نزدیکی قیمت کارخانه‌ها به قیمت تولیدی، قیمت ورق گرم ممکن است به سمت کف بازه قیمتی نزول کند. همچنین برخی منابع گفته‌اند زمان آماده‌سازی بین سه تا چهار هفته باقی ماند.

از سوی دیگر، یک توزیع‌کننده از جنوب آمریکا گفت:” به طور کلی، میزان تقاضا خود بوده است، ما کسی بیش از میزان نیاز خرید نمی‌کنند. من فکر می‌کنم ذخایر درحال کاهش می‌باشند. به عقیده من تا انتهای سال جاری، بازگشت قیمتی مشاهده نخواهیم کرد اما سوال من این است که اگر تقاضای درست در زمان مناسب افزایش یابد، آیا کارخانه‌ها برای تغییر قیمت‌ها به محدوده اصلی تلاش می‌کنند؟”

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors