جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 24 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ریزش معدن در هند قربانی گرفت/ گرفتار شدن چندین کارگر

در پی ریزش معدن در هند (جنوب ایالت میزورام) دستکم دوازده تن کشته و سه تن مفقود شده اند.

ریزش معدن در هند قربانی گرفت/ گرفتار شدن چندین کارگر عینک فولادی معدن

به گزارش فولادبان، به نقل از یک منبع معتبر، دوازده کارگر بر اثر ریزش معدن سنگ در میزورام هند کشته و سه تن مفقود شدند. از سرنوشت مفقود شدگان خبری در دست نیست و جستجو برای یافتن افراد دیگر همچنان ادامه دارد.

مردم بلافاصله به محل رسیده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
به گفته میز دیجیتال آیزاول. بیم آن می رود که دست کم 15 نفر بر اثر ریزش بخش عمده یک معدن سنگ در روز دوشنبه در مود در منطقه هانتیال میزورام کشته شوند.

یکی از مسئولان اداره مبارزه با حوادث طبیعی و توانبخشی میزورم گفت: در حین کار کارگران در گودال سنگ، بخش عمده ای از معدن سنگ یک شرکت خصوصی به طور ناگهانی فروریخت.

هیچ جسدی تا اواخر شب دوشنبه، در حالی که عملیات نجات توسط آژانس های مختلف ادامه داشت، قابل بازیابی نبود. به گفته برخی از روستاییان منطقه، این حادثه زمانی رخ داده که کارگران در حال بازگشت از تعطیلات ناهار بوده اند. ویجوی گورونگ، سرپرست پلیس منطقه هانتیال، به نقل از پیمانکاری که بر کار در معدن نظارت داشت، گفت که حدود 12 نفر جان خود را از دست داده اند. گورونگ به IANS گفت، با این حال، تعداد دقیق کشته ها پس از تکمیل عملیات نجات مشخص خواهد شد.

در همین حال، افسر مدیریت بلایا گفت که هنوز گزارش دقیقی از معاون کمیساریای منطقه هانتیال دریافت نکرده اند، اما به آنها گفته شده که پنج بیل مکانیکی و سایر ماشین های حفاری در معدن مدفون شده اند. یکی دیگر از مقامات گفت که این کارگران بیشتر از خارج از شهرم هستند.

معدن سنگ واقع در حدود 160 کیلومتری ایزاول به مدت دو سال و نیم به بهره برداری رسید. پس از وقوع حادثه بلافاصله مسئول مدیریت بلایای طبیعی، بخشداری، نیروی انتظامی و مردم انجمن جوان میزو در محل حاضر شده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند. پرسنل نیروهای دولتی واکنش به بلایای طبیعی، پرسنل پلیس مسلح Mizoram، نیروی امنیتی مرزی و اسلحه اسام نیز برای کمک به عملیات جستجو و نجات فراخوانده شدند. این شرکت خصوصی در حال ساخت بزرگراه بین Hanthiyal و روستای Don است که برای آن سنگ را از معدن جمع آوری می کند.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors