جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 19 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار «فولادبان» به بررسی معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ عینک فولادی فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین عرضه هفته، روز دوشنبه 16 آبان، ۲۱۶ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۳۲ هزار و ۸۴۵ ریال در بورس کالا عرضه شد. بررسی ها حاکی از آن است که ۱۵۹ هزار و ۶۲۵ تن شمش بلوم در معاملات معامله شد. به عبارت دیگر، ۷۳٫۵ درصد شمش بلوم عرضه شده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات  روز شنبه 14 آبان ماه

در معاملات روز شنبه ۱۴ آبان ماه۱۴۰۱، از یک میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۹۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا ۳۰۷ هزار و ۲۲۴ تن معادل ۱۹٫۱ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۶۸ هزار و ۷۰۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۴۹ هزار و ۶۸۹ ریال در بورس کالا عرضه شد. بررسی ها حاکی از آن است که ۲ هزار تن شمش بلوم در معاملات معامله شد. به عبارت دیگر، ۲٫۹ درصد شمش بلوم عرضه شده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۲۴۷ تن تیر آهن در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۶٫۵ درصدی به میزان ۱۰ هزار و ۵ تن به فروش رسید.

همچنین ۴ هزارو ۸۴۰ تن میلگرد کلاف به میزان۲۴۴ تن و با قیمت پایانی ۱۶۰ هزار و ۷۴۴ ریال معامله شد.

در ادامه فقط ۸۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت پایانی ۲۲ هزار و ۵۵۷ ریال در تابلوی معاملاتی بورس کالا فروخته شد.

در همین حال، ۵٫۱ درصد از حجم ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن روی تابلو به میزان ۲۶ هزار تن مورد معامله قرار اسفنجی  روی تابلو با قیمت پایانی ۸۸ هزار و ۹۴ ریال معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 15 آبان ماه

در معاملات روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱، قرار بود ۴۲ هزار تن محصول فولادی روی تابلوی تالار صنعتی معاملات بورس کالا مورد معامله قرار گیرد اما در نهایت هیچ محصولی روی تابلو باقی نماند.

در همین حال، ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت به دلیل کمبود تقاضای لازم از روی تابلو معاملات بورس کالا حذف شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 16 آبان ماه

در معاملات روز دو شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱، از ۶۴۶ هزار و ۴۷۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا ۶۰۹ هزار و ۲۲۰ تن معادل ۹۴٫۲ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد

.در همین حال، ۲۱۶ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۳۲ هزار و ۸۴۵ ریال در بورس کالا عرضه شد. بررسی ها حاکی از آن است که ۱۵۹ هزار و ۶۲۵ تن شمش بلوم در معاملات معامله شد. به عبارت دیگر، ۷۳٫۵ درصد شمش بلوم عرضه شده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

همچنین ۶ هزار تن از حجم ورق گالوانیزه در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۶٫۵ درصدی و با قیمت پایانی ۲۶۵ هزار و ۶۳۵ ریال مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۶ هزارو ۵۰۰ تن ورق قلع اندود  بدون رقابت به میزان ۶ هزار و ۵۰۰ تن و با قیمت پایانی ۴۲۴ هزار و ۵۶۹ ریال معامله شد.

همچنین، ۱۰ هزار تن ورق سرد روی تابلودر نهایت به طور کامل با رقابت ۳۹٫۲ درصدی به قیمت پایانی۲۵۷ هزار و ۶۰۰ ریال به فروش رسید، ضمن اینکه۸  هزار تن ورق رنگی در تابلوی معاملات بورس کالا بدون رقابت به طور کامل و با قیمت پایانی ۳۲۸ هزار و ۹۳۰ ریال فروخته شد.

ریز معاملات روز سه شنبه 17 آبان ماه

در معاملات روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه، از ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا ۹۵ هزار و ۵۰۰ تن معادل ۹۱٫۹  درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، فقط ۴۹ هزار تن از حجم عرضه ۹۰ هزار تنی تختال در تابلوی معاملات بورس کالا بدون رقابت با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار و ۹۱۶ ریال مورد فروخته شد.

همچنین ۲۰۰ تن از حجم ورق گالوانیزه در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۵ درصدی و با قیمت پایانی ۲۸۸ هزار و ۵۱۲ ریال مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۲ هزار تن ورق رنگی روی تابلو  بدون رقابت به میزان ۵۰ تن و با قیمت پایانی ۳۲۸ هزار و ۵۱۲ریال معامله شد.

ریز معاملات روز چهار شنبه 18 آبان ماه

در مععاملات روزچهارشنبه ۱۸ آبان ماه ، از۳۷۴ هزار و ۳۹۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا ۲۰۳ هزار و ۹۴۸ تن معادل ۵۴٫۴ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۱۶۸ هزارو ۹۶۰ تن از حجم میلگرد در تابلوی معاملاتی بورس کالا به میزان ۳۹ هزار و ۷۲۰ تن و با قیمت پایانی ۱۳۱ هزارو ۱۷۶ ریال مورد معامله قرار گرفت.

در ادامه ۲۳ هزار و ۱۵ تن تیر آهن با رقابت ۲٫۸ درصدی به میزان ۲۲ هزار و ۷۲۴ تن و با قیمت پایانی ۱۶۴ هزار و ۵۶۱ ریال معامله شد.

همچنین ۷۰۰ تن ناودانی روی تابلودر نهایت به طور کامل با قیمت پایانی۱۵۹ هزار و ۷۰۹ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، نبشی به طور کامل به میزان یک هزار و ۲۷۳ تن وبا قیمت پایانی ۱۵۹ هزار و ۷۰۹ ریال مورد معامله قرار گرفت.ضمن اینکه، ۱۰ هزار تن ورق گالوانیزه در روی تابلو معاملاتی بورس کالا با رقابت ۴٫۰۶ درصدی وبا قیمت پایانی ۲۷۶ هزار و ۴۲۶ ریال به طور کامل به فروش رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors