جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 17 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ایمیدرو برای هوشمندسازی معدن و صنایع معدنی آماده می‌شود

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو بسته سیاستی برای ورود به نسل چهارم صنعتی و هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی ارایه می کند.

ایمیدرو برای هوشمندسازی معدن و صنایع معدنی آماده می‌شود عینک فولادی فولاد

به گزارش فولادبان وجیه الله جعفری در نشست هم اندیشی تهیه بسته سیاستی انقلاب صنعتی چهارم معدن و صنایع معدنی اظهارشت: سند سیاستی مناسب برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی ضروری است در کوتاه ترین زمان نهایی شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  با اشاره به سیاست تمرکز بر فراهم کردن شرایط توانمندساز برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی، گفت: شرکت‌های این حوزه در هر سطحی را که قرار دارند، باید به طور کارشناسانه راهبری کرد تا از مزیت‌ها و فرصت‌های انقلاب صنعتی چهارم بهره ببرند.

جعفری  افزود: نقش ایمیدرو از اجرا به سمت تسهیل گری، بسترسازی و هدایت رفته و در حوزه انقلاب صنعتی نسل چهارم به دنبال جبران عقب ماندگی ها در بخش فناوری است.

هوشمندسازی معادن

وی با بیان اینکه هوشمندسازی معادن یکی از راهبردهای کلیدی بخش معدن و صنایع معدنی است، گفت: استفاده و بهره مندی از فناوری های تحول آفرین و سرمایه گذاری و توسعه باید از اولویت‌های راهبردی در اسناد تحول گرایانه این حوزه باشد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: مدیران ایمیدرو، پیشنهادات خود را راجع به پیش نویس این سند راهبردی اعلام کنند تا با تعیین یک برنامه زمان‌بندی، وارد مرحله اجرایی هوشند سازی معادن شویم.

جعفری ضمن اشاره به اقدامات توسعه ای ایمیدرو در تهیه طرح‌های جامع محصولات معدن و صنایع معدنی، اظهارداشت: ایمیدرو به منظور پیاده سازی اسناد توسعه ای این بخش همچون طرح‌های جامع فلزات اساسی (فولاد، مس و سرب و روی)، توسعه حوزه های آموزش، تجهیز نیروی انسانی و تامین ماشین آلات را برنامه ریزی کرده است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors