جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 12 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تیم معدنی قوی در وزارت صمت؛ رمزگشای تحقق فولاد 55 میلیون تنی

یک فعال صنعت فولاد گفت: حضور یک تیم معدنی قوی در بحث مشاوره و اجرا برای تولید 55 میلیون تن فولاد تا سه سال آینده از مهمترین خواسته‌های فعالان صنعتی و معدنی از سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت پس از رای اعتماد مجدد از مجلس است.

محمد کشانی درگفتگو با فولادبان با اشاره به انتظارات فعالان و کارشناسان صنعتی از سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت پس از رای اعتماد مجدد از مجلس، اظهارداشت: براساس برنامه‌های توسعه کشور، ایران باید تا سال 1404 بیش از 55 میلیون تن فولاد تولید کند و برای این میزان تولید وزارت صمت تعریف کرده بود که چه میزان برای تولید داخل خواهد بود و چه میزان از این 55 میلیون تن باید صادر شود.

وی با بیان اینکه صنعت فولاد کشور در حال حاضر در تولید 30 میلیون تن فولاد گیر کرده است ، گفت: براساس اطلاعات دریافتی، طرح‌های توسعه ای برای تحقق تولید 55 میلیون تنی فولاد وجود ندارد. در این میان، اگر موضوع صادرات محصولات فولادی فراموش شود و یا خوب مدیریت نشود، صنایع یک به یک یا مجبور به کاهش تولید یا توقف تولید خواهند شد.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با تاکید بر حضور یک تیم معدنی قوی در بحث مشاوره و اجرا برای تولید 55 میلیون تن فولاد تا سه سال آینده، تصریح کرد: تولیدکنندگان فولاد و واحدهای تولیدی برای تولید 55 میلیون تن فولاد تا سه سال آینده باید 80 میلیون تن سنگ آهن به عنوان مواد اولیه داشته باشند و برای اینکه 80 میلیون تن سنگ آهن داشته باشید، باید معادن اکتشاف و استخراج شود در حالی که مسیر تولید فولاد از 20 سال قبل تاکنون تعریف شده اما فرایند تولید و مسیر آن هیچ تعریفی ندارد و باید برای اجرای این مسیر مشاوران کاربلد برنامه خوبی به وزیر ارائه دهند تا قابلیت اجرا داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors