آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات فولاد مبارکه در قوه قضائیه/ روایتی از جلسه 3 ساعته در دادستانی تهران

عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات صورت گرفته در این شرکت در قوه قضائیه پرداخت.

به گزارش فولادبان، سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به آخرین خبرها از روند رسیدگی به پرونده تفحص از این شرکت در قوه قضائیه، گفت: این تفحص یکی از جامع ترین طرح‌های تحقیق و تفحص‌هایی بود که در مجلس تصویب و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مشاورینی که طی فعالیت گروه تحقیق و تفحص با ما همکاری داشتند و در تدوین گزارش نهایی نیز نقش قابل توجهی ایفا کردند، بعضاً از قضات برجسته دادگستری بودند.

لارگانی همچنین خاطرنشان کرد: یک روز پس از آنکه در تاریخ 11 مهر ماه گزارش نهایی هیات تفحص از شرکت فولاد مبارکه در صحن قرائت و برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع شد، رئیس قوه قضاییه با دستوری فوری این پرونده را به دادستان تهران محول کرد و از وی  خواست تا با تشکیل تیمی قوی برای این پرونده رسیدگی به آن آغاز و در سریع ترین زمان ممکن نتیجه را اعلام کنند.

نماینده فلاورجان در مجلس عنوان کرد: در همین راستا، حدود 15 روز پیش جلسه ای از سوی دادستان تهران برگزار شد که بنده و آقای میرزایی به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و معاون پارلمانی قوه قضاییه حضور داشتیم. در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، برخی ابهامات موجود در پرونده از سوی مقام قضایی مورد سئوال قرار گرفت و مقرر شد که این پرونده با فوریت رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *