جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت SBQ آمریکا کاهشی شد

قیمت SBQ آمریکا به دنبال ذخیره پایین قراضه و کاهش تقاضا کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، میزان تقاضای SBQ در ماه گذشته میلادی (اکتبر) در مقایسه با سه ماه گذشته بین 6.50 تا 10 درصد کاهش یافت، ضمن اینکه کاهش میزان تقاضا باعث افزایش ذخایر نهایی شده است که افزایش ذخیره انبارها موجب کاهش حجم تولید و  کم شدن زمان آماده سازی شده است.

همچنین متقاضیان و خریداران در پی کاهش قیمت 60 دلاری SBQ به ازای هر تن هستند که تقاضای کاهش قیمت برخلاف اعلام واحدهای تولیدی برای افزایش قیمت در تابستان گذشته است.

در همین حال، یک فعال بازار با اشاره به کاهش قیمت ها گفت: ما در این ماه قطعا بازار SBQ راکدی خواهیم داشت که البته غیر قابل پیش‌بینی است زیرا مقدار قراضه و کاهش ذخایر در حال کاهش است.

در ادامه گزارش فولادبان از نشریه متال بولتن همچنین حاکی از آن است که شرکت گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو ، در روزهای پایانی ماه مهر ،  اکتبر معامله 453 لات (9060 تن) قراضه تمیز صورت گرفت که  در مقایسه با معاملات روز گذشته 258 لات افزایش داشت.

شاخص قیمت قراضه حمل به غرب کشور به 386.57 دلار به ازای هر تن رسید که در مقایسه با ماه قبل هشت و 30 دهم درصد کاهش داشت زیرا یک ماه قبل  قیمت شاخص این محصول 424.33 دلار به ازای هر تن بود.

علاوه بر این، قیمت قراضه حمل به کارخانه شیکاگو هم  355 دلار به ازای هر تن براورد شد که در مقایسه با ماه قبل از آن هفت و 79 صدم درصد کاهش یافت، این محصول در ماه شهریور  385 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors