جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 10 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سرمایه گذاری شرکت گردائو برای تجهیز کارخانه SBQ در میشیگان آمریکا

شرکت گردائو آمریکا 40 میلیون و 400 هزار دلار برای آخرین مراحل تجهیز و ساخت کارخانه SBQ میشیگان سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، رودریگو بِلوک، رئیس شرکت گردائو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری ما بمنظور افزایش ظرفیت ذوب و تولید ورق مونرو است که موجب افزایش حجم تولید خواهد شد.

بلوک افزود: ظرفیت تولید سالانه بخش ذوب کارخانه گردائو در حال حاضر850 هزار تن است که با تجهیز و افزایش سرمایه گذاری این رقم به 720 هزار تن خواهد رسید.

وی با اشاره به ثبات بازار محصولات فولادی را پس از پاندمی کرونا ادامه داد: ما درباره بازار SBQ شمال آمریکا خوش‌بین هستیم و در عین حال ثبات بخش تولید را پس از فرا گیری کرونا پیش بینی می‌کنیم و برای افزایش تقاضا و تغییر سیستم الکتریکی آماده هستیم.

رئیس شرکت گردائو اظهار داشت: شرکت گردائو “مونرو” با بهینه سازی و افزایش ظرفیت فولاد برای تامین تقاضای کنونی و آینده SBQ در آمریکای شمالی درحال تبدیل شدن به پیشرفته ترین کارخانه SBQ درآمریکاست و فقط در دهه گذشته  حدود 400 دلارمیلیون برای امکانات شعبات خود سرمایه گذاری کرده است.

گزارش فولادبان از نشریه متال بولتن همچنین حاکی از آن است که قیمت شمش فولاد گرم SBQ، با ضخامت یک اینچ، فوب کارخانه آمریکا هفته قبل 61 دلار و 50 سنت به ازای هر هاندردویت (1230 دلار به ازای هر تنک) بود که در مقایسه با ماه  قبل از ان 16 3.15 درصد و در مقایسه با دو ماه قبل  4.65 دلار کاهش را نشان می دهد. گفته می شود شمش فولاد گرم درهفته قبل به ترتیب 63.50 دلار به ازای هرهاندردویت و 64.50 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

براساس ارزیابی ماهانه متال بولتن  قیمت شمش سرد، فوب کارخانه آمریکا 83 دلار به ازای هر هاندردویت (1600 دلار به ازای هر تن) بود که در مقایسه با ماه قبل 2.35 درصد و در مقایسه با دو ماه قبل از آن  4.60 درصد کاهش یافت. این محصول در این دو ماه به ترتیب با قیمت های 85 دلار به ازای هر هاندردویت و 87 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors