Please use a valid API Key رویِ خوشِ بورس به سهامداران - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

رویِ خوشِ بورس به سهامداران

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز 10 آبان 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش فولادبان، مصوبه 10 بندی حمایت از بورس توانست تا حدودی به بازار کمک کند. خصوصا توجهی که‌ به صندوق تثبیت شد و تلاشی که این صندوق در جهت کمک به بازار سرمایه کرد، در کنار بند بیمه‌‌ای که برای سهامداران درنظر گرفته‌ شد، توانست مقداری آرامش را به بازار سرمایه بازگرداند. همچنین حدود 76 درصد از سهم‌ها در محدوده مثبت قرار گرفتند.

در این راستا خودرو، فرآورده نفتی و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله 177 میلیارد تومان ، 174 میلیارد تومان و 134 میلیارد تومان برترین صنایعی هستند که بیشترین حجم معامله را تجربه کردند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 10 هزار و 624 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 280 هزار و 458 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 4 هزار و 243 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 365 هزار و 60 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با رشد 6 هزار و 802 واحدی، رقم 870 هزار و 718 واحد را نشان داد.

در عین حال نمادهای «فارس»،«فولاد»،«وامید»،«شستا»،«نوری»،«وغدیر»و«وبانک» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند.

علاوه بر این، نمادهای «دانا»،«وبانک»،«وصنعت»،«دکوثر»و«ثمسکن» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «خوساز»،«غشهد»،«غکورش»،«خپویش»و«ولکار» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors