جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی بازار محصولات فولادی ویتنام

شرکت فولادسازی ویتنامی فورموسا ها تینه (Formosa Ha Tinh) قیمت های محصولات فولادی خود بویژه ورق گرم خود را 10 دلار به ازای هر تن کاهش داد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن  پیشنهاد قیمتی شرکت فولادسازی ویتنامی فورموسا هاتینه که از تولید کنندگان اصلی محصولات فولاید ویتنام به‌ویژه ورق گرم SAE1006-grade  (بدون اعمال سیستم رولینگ skin pass) با نحوه معاملاتی cif 600 دلار به ازای هر تن اعلام شده که این قیمت 10 دلار کمتر از ماه قبل برای ورق گرم است.

در همین راستا، قیمت پیشنهادی ورق گرم SAE1006 (با اعمال سیستم رولینگ skin pass) با نحوه معاملاتی cif، 605 دلار به ازای هر تن و ورق گرم SS400، 595 دلار به ازای هر تن بود.

در ادامه این گزارش آمده است: بازار واردات ورق گرم در ویتنام در هفته گذشته به دلیل مازاد عرضه و افزایش ذخیره این محصول راکد بود و کاهش ارزش واحد پول ویتنام موسوم به دانگ نیز دلیل تاثیر گار دیگری بر بازار وارداتی این کشور بود البته بازار صادراتی فولاد ویتنام با تاثیرپذیری رکود و بحران بازارهای اروپایی و آمریکا شرایط مناسبی نداشت.

این در حالی ایت که پیشنهادات کارخانه های چینی برای ورق گرم SAE1006-grade با نحوه معاملاتی cfr (تحویل به مقصد) ویتنام دربازه قیمتی 580 تا 590 به ازای هر تن گزارش شد ولی تجار چینی قیمت ورق گرم با شیوه cfr (تحویل به مقصد) را 570 دلار به ازای هر تن اعلام کردند. معاملات ورق گرم SAE1006-grade با شیوه معاملاتی cfr (تحویل به مقصد) ویتنام در بازه قیمتی 565-550 دلار به ازای هر تن گزارش شد.

گزارش فولادبان از نشریه متال بولتن همچنین حاکی ار آن است ک قیمت واردات ورق گرم، cfr ویتنام، با ضخامت 2-3mm و SAE1006-grade  در بازه قیمتی 570-565 دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل از آن 15 تا 20 دلار به ازای هر تن کاهش یافت این محصول دو هفته قبل در بازه قیمتی 590-580 دلار به ازای هر تن معامله شد.

در همین حال، یک فعال اقتصادی در آسیای جنوبشرقی درباره بازار ویتنام گفت شرکت فورموسا (Formosa) قیمت پیشنهادی ورق گرم خود را ماه گذشته 610 دلار به ازای هر تن عرضه کرد اما در حین عرضه برای خریداران ورق گرم و محصولات فولادی تخفیف قایل شد و این تخفیف‌ها موجب کاهش قیمت محصولات واحد تولیدی فورموسا (Formosa) و دیگر واحدهای تولیدی ویتنام شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors