جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 26 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اوضاع و احوال ورق گرم فولادی در بازار چین و خاور دور

فولادبان از اوضاع و احوال ورق گرم فولادی در بازار چین و خاور دور گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن قیمت های ورق گرم فولادی در بازار  داخلی چین از ابتدای هفته  افزایشی شد، این در حالی بود که از سه هفته قبل از آن قیمت انواع محصولات ورق فولادی با ضخامت بالا روند کاهشی داشت.

در این راستا، قیمت ورق گرم فولادی در بازار داخلی شرق چین منطقه شانگ‌‌های بین 3880 تا  3900 یوان یا 539 تا 542 دلار به ازای هر تن که 20 یوان به ازای هر تن افزایش یافت.

همچنین قیمت ورق فولادی در بازار آهن و فولاد شمال چین استان تانگ‌شان نیز 3900-3880 یوان به ازای هر تن بود که 70-60 یوان به ازای هر تن کاهش داشت. قیمت ورق گرم فولادی در شرق چین هفته قبل بین 60 تا 70 یوان به ازای هر تن افزایش داشت و دو هفته قبل  در بازه قیمتی 3960-3950 یوان به ازای هر تن معامله شد.

بازار صادرات ورق گرم فولادی چین

در این شماره از نشریه متال بولتن همچنین درباره شاخص قیمت صادرات ورق گرم آمده است: قیمت صادراتی  ورق گرم فولادی فوب بندر اصلی چین 559.47 دلار به ازای هر تن بود که 1.71 دلار به ازای هر تن کاهش داشته است.

در این راستا، واحدهای تولید کننده محصولات فولادی چین تمایل داشتند ورق گرم SS400 را در بازه قیمتی 560-555 دلار به ازای هر تن با نحوه معاملاتی فوب چین عرضه کنند که در مقایسه با هفته قبل تر از آن 5 دلار کاهش قیمت داشت و بازه قیمتی ابتدای هفته 565-560 دلار به ازای هر تن بود.

بر اساس این گزارش معاملات پنج شنبه و جمعه هفته قبل در بازه قیمتی545-540 دلار به ازای هر تن ثابت بود و در آغاز هفته قیمت خرید و فروش ورق صادراتی در حدود 555 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr بود که معادل 540 دلار به ازای هر تن فوب چین بوده است.

این درحالی بود که قیمت ورق گرم فولادی در بازارهای خاورمیانه در آغاز هفته در بازه قیمتی 600-590 دلار به ازای هر تن با نحوه معاملاتی cfr انجام شده که هزینه حمل و نقل 40 دلار به ازای هر تن براورد شده است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors