جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تلاش ‎وزیر صمت برای ‎کوچک نمایی فساد در ‎فولاد مبارکه!

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس به مصاحبه اخیر وزیر صمت درباره فساد مالی فولاد مبارکه واکنش داد.

تلاش ‎وزیر صمت برای ‎کوچک نمایی فساد در ‎فولاد مبارکه! اخبار اخبار فولاد مبارکه, اخبار کمیسیون اقتصادی مجلس فولاد مبارکه

به گزارش فولادبان، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گزارش نهایی مجلس از تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، کفت: تلاش ‎وزیر صمت برای ‎کوچک نمایی و حتی لاپوشانی فساد عظیم در ‎فولاد مبارکه ابدا زیبنده دولت ضدفساد رئیسی نیست.‎

وی افزود: فاطمی امین به جای توجیه توضیح دهد چرا متخلفین و بانیان وضعیت موجود همچنان در رأس مدیریت فولاد، مس و معادن حضور دارند؟ مردم را بیش از این عصبانی نکنید آقای وزیر!

در همین حال، رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه از ارسال گزارش نهایی پارلمان از این تحقیق و تفحص به قوه قضائیه خبر داده است.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفتگوی کوتاه با خبرنگار فولادبان با اشاره به گزارش نهایی تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، گفته است این گزارش تحقیق و تفحص در روزهای اخیر توسط مجلس شورای اسلامی به قوه قضائیه ارسال شده است.

پیش از این، دادستان کل کشور در جلسه شورای عالی قضائی در رابطه با تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه گفته بود: تاکنون دو بار به صورت مکتوب و ۵ بار هم به صورت تلفنی پیگیری کردیم، اما مجلس هنوز گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را ارسال نکرده است. آنچه پیش از این رسیده است نسخه غیر رسمی تحقیق و تفحص است که برای اقدام قضائی نیاز به ارسال گزارش رسمی است.

در همین حال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اواخر مردادماه امسال با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضائیه موافقت کرده بودند.

آنطور که نمایندگان مجلس می‌گویند مبالغی که باید در چهارچوب مسولیت‌های اجتماعی مجموعه فولاد هزینه شود، در بخشی خارج از محلی که تعیین شده بود، هزینه شده است.

از طرفی، اخلال در نظام توزیع و فسادهای مالی که حدود ۹۲ هزار میلیارد تومان است، از جمله دلایل درخواست این تحقیق و تفحص اعلام شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors