جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 21 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تداوم نوسانات بازار سرمایه تا پایان سال / خاموش شدن آتش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به وضعیت و روند فعلی بازار، احتمالاً تا پایان سال بورس در همین محدوده نوسان کرده و رشد زیادی را تجربه نخواهد کرد.

 

محمد بنیادی در گفتگو با فولادبان در تحلیل وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: در صورتی که بازار از محدوده فعلی خود بازنگردد، شاخص کل تا حدود یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش را به همراه دارد. بر همین اساس انتظار می‌رود تا پایان سال بورس اوراق به همین ترتیب نوسان کند و رشد آنچنانی را تجربه نخواهد کرد.

وی معتقد است در صورتی که اتفاق خاصی رخ دهد و در نهایت به رشد بازار سرمایه منجر شود، احتمالا شاخص کل تا سقف 2 میلیون واحدی افزایش خواهد یافت.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: از سوی دیگر، بهبود وضعیت فعلی اجتماعی با تأخیر می‌تواند تأثیر مثبتی در روند صعودی بورس داشته باشد؛ اما این تأثیر به گونه‌ای نیست که بتواند سرمایه گذاری در این بازار را به چالش بکشد. لازم به ذکر است در این بین احتمال دارد سهامداران با احتیاط کمی دست نگه دارند و پس از مدتی با بهبود شرایط، سرمایه خود را وارد بازار کنند.

بنیادی با اشاره به کمرنگ‌تر شدن زمزمه‌های تحقیق و تفحص فولاد، گفت: پس از تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اتفاقات قضایی جدی صورت نگرفت و می‌توان گفت صرفا گزارشی بود که به مجلس ارائه داده شد و در همان سطح باقی ماند. در این راستا خبر جدیدی عنوان نشده است، چرا که فولاد از صنایع بسیار تأثیرگذار در بورس و اقتصاد کشور محسوب می‌شود و اگر اتفاق خاصی در این حوزه رخ دهد، بازار سرمایه نیز از آن تأثیر خواهد گرفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors