جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی استیضاح فاطمی امین در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در این کمیسیون در هفته آینده خبر داد.

به گزارش فولادبان، علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تایید استیضاح وزیر صمت، درباره جزئیات آن در مجلس اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس، درخواستی را مبنی بر پیگیری این موضوع به ثبت رسانده و اکنون هیات رئیسه مجلس برای پاسخ به تقاضای این افراد، بررسی استیضاح وزیر صمت را به کمیسیون صنایع ارجاع داده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اصرار استیضاح‌کنندگان، احتمال دارد که در طول روز‌های دوشنبه و یا سه‌شنبه هفته آینده، جلسه‌ای با حضور وزیر صمت و نمایندگان مجلس، به منظور رسیدگی به درخواست استیضاح، در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد: اگر امضای نمایندگان بیش از ۱۰ نفر باشد، کمیسیون صنایع گزارش جلسه را به هیات رئیسه داده و سپس ادامه روند استیضاح در صحن علنی پیگیری می‌شود. در غیر این صورت، اگر امضا‌ها کمتر از ۱۰ نفر باشد، موضوع استیضاح وزیر صمت به طور کامل منتفی خواهد شد.

در همین حال، در هفته جاری لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز از به جزیان افتادن دوباره طرح استیضاح وزیر صمت در پارلمان خبر داده بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors