جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 07 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، در مهمترین عرضه هفته، روز شنبه 2 مهر ماه 1401، ۶۱ هزار و ۵۰۰ تن شمش در بورس کالا با قیمت پایه ۱۴۲ هزار و ۸۹ ریال عرضه شد که از این میزان، تنها یک هزار تن با قیمت ۱۳۲ هزار و ۶۵۷ ریال مورد معامله قرار گرفت.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات شنبه 2 مهر ماه

در معاملات روز شنبه ۲ مهر ماه ۱۴، ۹۸۵ هزار و ۶۳۶ محصول فولادی در و تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه شد که از این حجم،۳۹۲ هزار و ۶۲۵ تن مور معامله قرار گرفت.

در همین حال، ۶۱ هزارو ۵۰۰ تن شمش در بورس کالا با قیمت پایه ۱۴۲ هزار و ۸۹ ریال عرضه شد که از این میزان، تنها یک هزار تن با قیمت ۱۳۲ هزار و ۶۵۷ ریال مورد معامله قرار گرفت که نشان از کاهش ۶٫۶ درصدی آن دارد.

همچنین ۹۸ درصد از ۱۵۲ هزار تن آهن اسفنجی، با قیمت ۷۶ هزار و ۴۷۲ ریال مورد معامله قرار گرفت که قیمت آن رشد ۶٫۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

علاوه بر این، ۷۵ تن ناودانی بدون رقابت یعنی با همان قیمت پایه معامله شد.

همچنین ورق گالوانیزه خودرو با قیمت پایانی ۲۴۸ هزار و ۳۶۲ ریال، به میزان ۴ هزار و ۵۵۰ تن به فروش رسید.

در این میان، ۲۱۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن رقابت ۶٫۲ درصدی را ثبت کرد با قیمت ۲۰ هزار و ۷۷۶ ریال به مقدار ۵۰ هزار تن خریداری شد.

ریز معاملات دوشنبه 4 مهر ماه

در معاملات روز دوشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۱ تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران میزبان دادوستد ۱۱۰ هزار و ۷۵۰ تن شمش بلوم و ۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق فولادی بود.

همچنین امروز در این تالار  ۴ هزار و ۲۵ تن شمش آلومینیوم، ۵۰۰ تن بیلت آلومینیوم، ۱۲۵ تن هیدروکسید آلومینیوم، ۳۳۰ تن شمش روی و یک هزار و ۲۰۰ تن مس کم عیار معامله شد.

در ادامه معاملات امروز بورس کالا ۱۰۲ هزار تن تختال، ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۰۰ تن سولفورمولیبدن و ۴۹۵ تن پلی وینیل کلراید به فروش رسید

ریز معاملات چهارشنبه 6 مهر ماه

در معاملات  روزچهارشنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۱، از ۲۸۰ هزار و ۱۳۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۱۰۴ هزار و ۲۲۱ تن معادل ۳۷٫۲ درصد به تابلوی معاملات راه یافت.

در همین حال، امروز ۲۴۶ هزار و ۹۳۸ تن میلگرد در بورس کالا با قیمت پایه ۱۴۲ هزار و ۹۰۱ ریال عرضه شد  که از این میزان، ۱۵ هزار و ۹۵۴ تن مورد معامله قرار گرفت  به عبارت دیگر، ۹۳٫۶ درصد از میلگرد عرضه شده در معاملات بورس کالا به فروش نرفت.

علاوه بر این، ۹ هزار و ۲۶۵ تن تیر آهن در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۲٫۰۸ درصدی به میزان ۳ هزار و ۹۷۵ تن به فروش رسید.

در ادامه ۱۵۹ هزار و ۸۰۳ تن از حجم ناودانی در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۱٫۷ درصدی با قیمت پایانی ۱۵۹ هزار و ۸۰۳ ریال مورد معامله قرار گرفت.

همچنین ۱۸ هزار و ۵۲۸ تن نبشی با رقابت ۱٫۷ درصدی به میزان ۲۵۰ تن و با قیمت پایانی ۱۵۴ هزار و ۳۴۹ ریال معامله شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors