جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 27 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل روزانه بازار آهن 27 شهریور

بررسی بازار آهن امروز، 27 شهریور ۱۴۰۱ نشان می‌دهد اکثر فروشندگان آهن به ثبات قیمت تمایل دارند.

تحلیل روزانه بازار آهن 27 شهریور عینک فولادی
به گزارش فولادبان بررسی بازار آهن امروز، بیست و هفتم شهریور 1401 نشان می‌دهد، نرخ دلار با 400 تومان افزایش به 31 هزار 800 تومان رسید و در بازار آهن شاهد نوسان پراکنده قیمت‌ها هستیم.
همچنین آخرین خبر از مذاکراتی احیای برجام به اظهارات کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران برمی‌گرددبرهمین اساس، ایشان می‌گوید با برجام یا بدون برجام آماده مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا هستی، ادعاها در خصوص نقش بازدارنده روسیه در دستیابی به توافق، بحثی انحرافی است.
کنعانی در ادامه بیان کرد روسیه و چین از کشورهای کمک کننده روند مذاکرات بوده و هستند، عربستان در مورد آزادی زائر ایرانی به عنوان یک موضوع انسانی، اقدام جدی انجام دهد.
از طرفی دیگر پیش بینی‌ها از بحران انرژی در اروپا به جایی رسید که اداره آمار اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: تورم در منطقه یورو در ماه اوت به بالاترین رقم خود یعنی 9.1 درصد رسیده است و به احتمال زیاد به سمت دو رقمی شدن پیش می‌رود.
از سویی دیگر اقتصاد جهانی در وضعیتی قرار دارد که بسیاری از تحلیلگران و صاحب نظران آن را رکود اقتصادی دانسته که به سهم خود اثر منفی شدیدی را بر وضع تقاضا و قیمت کامودیتی‌ها گذاشته است.
محصولات فولاد صادراتی ایران هم از این تاثیر مستثنی نبوده و پس از آنکه هفته گذشته را با ثبات قیمتی گذرانده بودند، حال با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
با این حال خبر‌ها در بورس کالا از افزایش حجم عرضه شمش بلوم حکایت دارد به طوری که 77 هزار و 400 تن شمش بلوم با قیمت پایه 141 هزار و 684 ریال عرضه شد که قیمت پایه این محصول نسبت به هفته قبل 1.03 درصد افزایش یافته است.
به هر حال از هفته گذشته، فعالان اقتصادی از احیای برجام تا حدودی نا امید شده، بازار تا حدی به تکاپو افتاده و این موضوع تغییر روند بازار به وضوح مشخص است، به طوری که در اکثر بخش‌های بازار آهن شاهد نوسانان پراکنده قیمت‌ها هستیم.

از بازار آهن چه خبر؟

 

امروز قیمت میلگرد در اکثر شرکت‌ها ثابت بود، اما در تعدادی از مبادی فروش شاهد افزایش قیمت 50 تا 100 تومانی هستیم.
در بخش نبشی و ناودانی تنها شرکت نورد اشتهارد 100 تومان افزایش قیمت داشت و مابقی شرکت‌ها در این حوزه تغییر قیمت نداشتند.
نرخ تیرآهن کیلویی در شرکت ظفربناب 50 تومان افزایش یافت، در شرکت ذوب آهن شاهد ثبات قیمت در بخش کیلویی و کاهش قیمت 10 تا 40 هزار تومانی نرخ اغلب شاخه‌های پرفروش هستیم.
در سه شرکت پروفیل ثبات قیمت دیده می‌شود و دو شرکت نیز 100 تومان افزایش قیمت داشتند.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors